TK: TOTAN, TZ, TSPP of POTC
TK: TOTAN, TZ, TSPP of POTC
Aangezien ik plaats moet maken voor een nieuwe kast hierbij te koop aangeboden:
TOTAN: Kast: Perfect, geen krassen of verkleuring, Speelveld en Plastics: 100%, Technisch 100%. Nieuwe vergulde Fireball Ramp en diverse moeren ook verguld, compleet Optiflux Led
TZ: Kast: Heel erg goed, paar kleine krasjes, maar geen enkele verkleuring, Speelveld en Plastics: 100%, Technisch 100%, Piano en Gumball Mod
TSPP: Kast: perfect, alleen krasje op Backbox, geen verkleuring, Speelveld en plastics zijn 100%, Technisch ook 100%. Compleet Led
POTC: Kast Heel erg goed, alleen (opgevulde) kassabeugelgaten. Speelveld en Plastics en vooral ook schip: 100% in orde. Technisch ook perfect. Gedeeltelijk Led
Ik zet deze te koop omdat ik gewoonweg niet kan kiezen welke weg mag. Als er een weg is blijven de anderen.
Als er interesse is graag PM.
TOTAN: Kast: Perfect, geen krassen of verkleuring, Speelveld en Plastics: 100%, Technisch 100%. Nieuwe vergulde Fireball Ramp en diverse moeren ook verguld, compleet Optiflux Led
TZ: Kast: Heel erg goed, paar kleine krasjes, maar geen enkele verkleuring, Speelveld en Plastics: 100%, Technisch 100%, Piano en Gumball Mod
TSPP: Kast: perfect, alleen krasje op Backbox, geen verkleuring, Speelveld en plastics zijn 100%, Technisch ook 100%. Compleet Led
POTC: Kast Heel erg goed, alleen (opgevulde) kassabeugelgaten. Speelveld en Plastics en vooral ook schip: 100% in orde. Technisch ook perfect. Gedeeltelijk Led
Ik zet deze te koop omdat ik gewoonweg niet kan kiezen welke weg mag. Als er een weg is blijven de anderen.
Als er interesse is graag PM.
Re: TK: TOTAN, TZ, TSPP of POTC
Pm sent!
Creature From The Black Lagoon -|- Indianapolis 500 -|- Johnny Mnemonic -|- Demolition Man -|- NBA Fastbreak
Crisis Zone Deluxe -|- Scud Race Plus Twin
Gone but not forgotten: Terminator 2
Crisis Zone Deluxe -|- Scud Race Plus Twin
Gone but not forgotten: Terminator 2
-
- Real name: Jos van Rixel
Pm zenden lukt niet...?!?!
Kun je mij a.u.b. een Pm zenden zodat ik er op kan reageren?
Hebben interesse in de TOTAN.
Groetjes,
Marianne en Jos
Groetjes,
Marianne en Jos
TSPP Gereserveerd tot zaterdag
Jos, heb een paar dagen geleden gereageerd maar ik zie dat jij de PM nog niet hebt gelezen. Er stonden overigens 3 berichten in mijn postvak in van jou.Joris schreef:Pm zenden lukt niet...?!?!
Groetjes,
Marianne en Jos
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Postvak uit wil zeggen dat de ontvanger het nog niet gelezen heeft
IFPA Country Director Belgium
Ja klopt, vandaar dat ik kan zien dat Jos mijn mail nog niet gelezen heeft. Zie net trouwens dat hij ook niet meer actief is geweest op het forum vlak nadat hij mij gemaild heeftDavid Pinball Wizz schreef:Postvak uit wil zeggen dat de ontvanger het nog niet gelezen heeft

Dit topic mag gesloten worden.
Dank voor de mogelijkheid aan het forum.
Dank voor de mogelijkheid aan het forum.