Te ruil : No Fear
Te ruil : No Fear
De No Fear wordt toch niet zo heel vaak bespeeld, dus wanneer er iets plezants voor in de plaats zou kunnen komen mag die eigenlijk wel vertrekken.
Pluspunten : technisch in orde en speelt ok
Minpunten : kabinet verkleurd, scheur in de jump ramp
Ik ben niet op zoek naar een welbepaalde kast, dus stel gerust iets voor; al dan niet met bijbetaling van u/mij
BTW : Reacties zoals van ene Maurice op Marktplaats dat hij de kast - mits volledig in orde - wel voor 900 euro zou komen ophalen mogen gerust, maar dan eigen ik me ook het recht toe om daar op een even ludieke/grappige/idiote manier op te reageren.
Pluspunten : technisch in orde en speelt ok
Minpunten : kabinet verkleurd, scheur in de jump ramp
Ik ben niet op zoek naar een welbepaalde kast, dus stel gerust iets voor; al dan niet met bijbetaling van u/mij
BTW : Reacties zoals van ene Maurice op Marktplaats dat hij de kast - mits volledig in orde - wel voor 900 euro zou komen ophalen mogen gerust, maar dan eigen ik me ook het recht toe om daar op een even ludieke/grappige/idiote manier op te reageren.
Re: Te ruil : No Fear
Mijn aller eerste kast zeg, mocht er in Oostende geen no fear staan kocht ik hem terug.
De eerste dagen had ik overal spierpijn van continu spelen op de kast.
Een ideale kast om mee te starten dus, en telkens ik er eentje zie wil ik er op spelen.
Een ideale kast om mee te starten dus, en telkens ik er eentje zie wil ik er op spelen.
TAF
-
- Real name: Olivier & Mathias Leurs
Dan moe je es wa meer langskomen e ollivieraquasat schreef:Mijn aller eerste kast zeg, mocht er in Oostende geen no fear staan kocht ik hem terug.

Op 5 min rijden van je staat er 1

-
- Real name: michel
hoi ivang,
vraagje over de nf;
wil je hem alleen ruilen,of wil je hem ook verkopen?
Wat zou je graag voor de nf
willen hebben en waar staat de flipper ergens?
Ik woon zelf in weert,in nederland.
Groeten,michel
vraagje over de nf;
wil je hem alleen ruilen,of wil je hem ook verkopen?

Wat zou je graag voor de nf

Ik woon zelf in weert,in nederland.
Groeten,michel
Momenteel in bezit:Bally truckstop,hook,Batman d.e,ghostbusters.virtual pinball project(roadshow)
Vertrokken :bally ro-go,blackwater 100,pack man,bugs bunny birthday ball,neo geo,demolition man,turtles,Batman forever,Royal rumble,Black Rose.no fear,star wars d.e police force,hardbody.potc,sm red.stern i.j.flintstones
Vertrokken :bally ro-go,blackwater 100,pack man,bugs bunny birthday ball,neo geo,demolition man,turtles,Batman forever,Royal rumble,Black Rose.no fear,star wars d.e police force,hardbody.potc,sm red.stern i.j.flintstones
Voorlopig enkel interesse in een ruil
-
- Real name: michel
Heb misschien nog een mooie demolition man ter ruil.
Weet niet of je dat wat vind?
Weet niet of je dat wat vind?
Momenteel in bezit:Bally truckstop,hook,Batman d.e,ghostbusters.virtual pinball project(roadshow)
Mag dicht