kast speelt goed , alles werkt , displays mooi helder , speelveld heeft wel wat schade .
750€ .
bride of pinbot te koop
bride of pinbot te koop
TAF - TZ - IJ wms - BSD - AFM - MM - CFTBL - MB - SS
Re: bride of pinbot te koop
waar woon je ergens?
Hallo Ik heb interesse in Uw bride.
Heeft U er foto s van,
maurice.rijvers@gmail.com
Hoor graag van U
Heeft U er foto s van,
maurice.rijvers@gmail.com
Hoor graag van U
de kast staat in brugge .
mag gesloten worden , ga me zelf nog wat met de bride bezig houden . bedankt voor de reacties .
Bedankt voor je reactie,
Heb gisteren op jou reactie gewacht, zie dat je online bent geweest en je hebt niet eens de moeite genomen om mij op mijn mail terug te antwoorden?
Heb gisteren verlof genomen om naar jou toe te komen, je zij ja het liefst vandaag nog langskomen.
En nu schrijf je ik houd hem zelf nog? terwijl je ook vanavond met iemand afgesproken hebt?
Heb je die ook afgepoeierd? zoals je bij mij hebt gedaan!
Ik denk dat je vanavond de kast gewoon verkoopt?
Nou lees maar eens wat ik over jou bij malefide personen schrijf. Zal de forumleden in ieder geval waarschuwen hoe jij met mensen omgaat.
Heb gisteren op jou reactie gewacht, zie dat je online bent geweest en je hebt niet eens de moeite genomen om mij op mijn mail terug te antwoorden?
Heb gisteren verlof genomen om naar jou toe te komen, je zij ja het liefst vandaag nog langskomen.
En nu schrijf je ik houd hem zelf nog? terwijl je ook vanavond met iemand afgesproken hebt?
Heb je die ook afgepoeierd? zoals je bij mij hebt gedaan!
Ik denk dat je vanavond de kast gewoon verkoopt?
Nou lees maar eens wat ik over jou bij malefide personen schrijf. Zal de forumleden in ieder geval waarschuwen hoe jij met mensen omgaat.