ben ondertussen al in onderhandeling met iemand, die gesmst heeft op dees berichtje..
ik denk eraan stillekes af te bouwen, maar niet te stoppen, of alles weg te doen..
I think it will be 3500€ maybe 3750€dinoflip schreef:Hello everybody
For you, what's the correct price for:
a addams family restored (lot of new plastic, decals,chrome polished, ramp flam polish, interior of the pinball repaint like the original (black perfect) , playfield super novus but insert not perfect , led noflix plus behind the insert ,incandescent on the playfield)
no mods
and the cabinet is 7/10 (some scratch around the finger repainted)
thankkkk you so much for your advice.$![]()
![]()
En bod voor 7500, koper heeft 4 flipperkasten in 2021 gekocht volgens de recensie vermoed een handelaar.Rogier schreef: ↑29 mei 2021, 18:13Inmiddels staat er 1 op marktplaats voor 9750 euro, hij heeft hem vanmiddag opgehaald voor 6300 euro en dezelfde middag met een leuke bonus terug op marktplaats gezet.
https://link.marktplaats.nl/m1711400505 ... ialbuttons
Gecheckt met de oorspronkelijke verkoper.
Hier is er sprake van dezelfde dag dat je het ophaalt al voor 1200 euro meer te koop zetten. We kennen allemaal de sjacheraars, dit is er zo een uit Loosdrecht.Richard Baan schreef: ↑30 mei 2021, 13:10En als jij nu een kast koopt en er over 2 maanden zat van bent? Dan is het een prive persoon.
Volgens mij valt dit wat in het grijze gebied en doe je er niet zoveel tegen.
Maar ik ben het met je eens dat het niet 100% netjes is...