Ik heb recent een bingo machine gekocht, een continental super 7. Ziet er zeer goed uit, maar ze doet het (nog) niet.
Is er iemand hier die er wat ervaring mee kan hebben, of die me zou kunnen vooruit helpen.
Mijn speelveld bestaat dus uit 25 holes, lichtjes en dergelijke. Deze blijken te werken wanneer ik de stroom aanzet.
Mijn bovenste kast bestaat uit een heleboel lichtjes, alsook een scherm (ik denk dat dit een TFT-scherm heet?).
- Ik heb een kabel die van het scherm gaat naar de printplaat in het kabinet van het bovenste deel. Dit is een kabel met twee 'vga' uiteindes. Kan het kloppen dat ik dien een koppelstuk vga - parallel tussen steken gezien er op de printplaat enkel een parallel (seriële) poort zit? Op het schermpje zit wel een vga ingang.
- Ik heb nu enkel licht op het speelveld, maar verder nog geen werking wanneer ik alles aansluit. Kan dit zijn omdat het schermpje nog niet aangesloten is, dat dit de werking tegen houdt?
Tot zo ver mijn begin vragen. Eerst deze oplossen en dan de volgende

Verder vind ik is de bingo in zeer goeie staat. Hij blinkt nog, de verbindingen, mechanismes, binnenkant, ... ziet er mooi en proper uit. Als hij éénmaal werkt, dan kuis ik hem volledig. Als hij goed werkt wordt hij onderdeel van onze woonkamer

Grtz
Ter info, hier een voorbeeld hoe hij is (niet de mijne, maar look-a-like) : http://www.gokspelen.net/index_files/Co ... Super7.htm