Williams Jackpot
-
- Real name: Janick Pauwels
Williams Jackpot
Hallo,
Ik zou een 1971 Williams Jackpot op de kop kunnen tikken (uit een erfenis), maar niet voor mezelf maar eventueel voor iemand op dit forum.
Hij heeft al jaren niet meer gespeeld, dus je mag veronderstellen dat hij momenteel niet meer werkt. Hij is wel zeker compleet, want hij heeft ooit gewerkt en die mensen hebben er zeker geen onderdelen uit verwijderd.
Nu vraag ik mij af of zoiets nog iets waard is voor iemand hier, of laat ik dat beter schieten?
Is een defecte EM'er iets voor de sloop, of zijn er nog voldoende liefhebbers daarvoor te vinden?
Als er meer info nodig is, laat maar weten. Ik kan vragen om foto's te maken, maar ik weet niet of dat zelfs de moeite waard is?
groetjes,
Janick
Ik zou een 1971 Williams Jackpot op de kop kunnen tikken (uit een erfenis), maar niet voor mezelf maar eventueel voor iemand op dit forum.
Hij heeft al jaren niet meer gespeeld, dus je mag veronderstellen dat hij momenteel niet meer werkt. Hij is wel zeker compleet, want hij heeft ooit gewerkt en die mensen hebben er zeker geen onderdelen uit verwijderd.
Nu vraag ik mij af of zoiets nog iets waard is voor iemand hier, of laat ik dat beter schieten?
Is een defecte EM'er iets voor de sloop, of zijn er nog voldoende liefhebbers daarvoor te vinden?
Als er meer info nodig is, laat maar weten. Ik kan vragen om foto's te maken, maar ik weet niet of dat zelfs de moeite waard is?
groetjes,
Janick
Heb ik nu: TAF, Shrek, RFM, GnR LE, Dialed In, Godzilla Prem, Elvira HOH, Spider-Man
Ooit gehad: Airborne, Big Bang Bar, STTNG, Grand Prix, RS
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Re: Williams Jackpot
Daar is zeker nog wel animo voor. Het is dat ik er al een heb. ..
Een keer defect voor weinig kunnen kopen.
Een keer defect voor weinig kunnen kopen.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
Als de kast er nog redelijk uitziet, zou het zonde zijn om deze te slopen. Er zijn idd voldoende mensen die zo'n kast nog nieuw leven willen inblazen. Als de kast nog gewerkt heeft, is het waarschijnlijk kwestie van contacten kuisen om er al terug leven in te krijgen.
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
als hij compleet is dan is hij te repareren en moet hij niet gesloopt worden (tenzij helemaal verroest)
en jackpot is een plezant kastje, heb die lang geleden zelf gehad en een van de weinig em'ers waarvan ik spijt heb dat ik hem heb weggedaan
en jackpot is een plezant kastje, heb die lang geleden zelf gehad en een van de weinig em'ers waarvan ik spijt heb dat ik hem heb weggedaan

Is inderdaad een leuk spel,ondanks dat er qua artwork
Veel mooiere emrs zijn.moet vroeger een gewilde kast geweest zijn op cafe.
Veel mooiere emrs zijn.moet vroeger een gewilde kast geweest zijn op cafe.
- wizardblom
- Real name: Ronald Blom
- Contacteer:
Slopen is altijd last resort.
Heb er zelf nog twee, een in stukken, maar ga deze ook weer op orde stellen.
Goed afgestelde is snel en onvoorspelbaar in de goede zin des woords.
Niet werkend, maar compleet en netjes?
Tussen de 150 en 250 euro ongeveer.
Werkend en netjes tussen de 300 en 450 euro.
Prijzen zijn de afgelopen drie jaar (gelukkig) gestegen, is natuurlijk zo dat kasten van bijna 40 tot 60 jaar in nette staat langzamerhand wat zeldzamer beginnen te worden (niet zeldzaam, zeldzamer).
Jackpot komt nog regelmatig voor, maar is wel een leuk spel met de jackpotrollen op het speelbord.
Heb er zelf nog twee, een in stukken, maar ga deze ook weer op orde stellen.
Goed afgestelde is snel en onvoorspelbaar in de goede zin des woords.
Niet werkend, maar compleet en netjes?
Tussen de 150 en 250 euro ongeveer.
Werkend en netjes tussen de 300 en 450 euro.
Prijzen zijn de afgelopen drie jaar (gelukkig) gestegen, is natuurlijk zo dat kasten van bijna 40 tot 60 jaar in nette staat langzamerhand wat zeldzamer beginnen te worden (niet zeldzaam, zeldzamer).
Jackpot komt nog regelmatig voor, maar is wel een leuk spel met de jackpotrollen op het speelbord.
Slechte flipperkasten zijn er bijna niet, slecht afgestelde des te meer!
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Zeker mee eens heb er hier ook nog een speelveld van liggen.
Ook ooit van 2 een gemaakt omdat bij de ene de hele kop ontbrak.
Leuke kast en een em'er kun je mits er niks uitgesloopt is meestal zeker goed weer werkend krijgen hoor.
Is ook leuk werk om te doen.
Ook ooit van 2 een gemaakt omdat bij de ene de hele kop ontbrak.
Leuke kast en een em'er kun je mits er niks uitgesloopt is meestal zeker goed weer werkend krijgen hoor.
Is ook leuk werk om te doen.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
-
- Real name: Janick Pauwels
Okee bedankt voor de info iedereen.
't Was eigenlijk voor mijn broer dat ik deze info nodig had. Hij zal een poging ondernemen om hem zelf te herstellen.
Het valt mij mee dat hier nog liefhebbers voor zijn.
Nu eerst op de kop tikken, het stof eraf halen en zien wat de situatie is.
Misschien dat je hem hier alsnog ziet passeren als hij echt te koop is (al dan niet werkend).
't Was eigenlijk voor mijn broer dat ik deze info nodig had. Hij zal een poging ondernemen om hem zelf te herstellen.
Het valt mij mee dat hier nog liefhebbers voor zijn.
Nu eerst op de kop tikken, het stof eraf halen en zien wat de situatie is.
Misschien dat je hem hier alsnog ziet passeren als hij echt te koop is (al dan niet werkend).
Heb ik nu: TAF, Shrek, RFM, GnR LE, Dialed In, Godzilla Prem, Elvira HOH, Spider-Man
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Hier http://techniek.wipperflinkel.nl vind je oa documentatie mbt de EM techniek.
Wie weet gaat hij het wel leuk vinden om te doen.
Zo ben ik ook begonnen en heb heel wat Em kasten gehad die ik al dan niet met hulp van oa Ronald Blom en Henk de Jager heb weten spelend te krijgen.
Inmiddels koop ik vaker modernere kasten maar heb nog steeds 3 em'ers staan.
Helaas heb ik daar technisch helemaal geen verstand van
Wie weet gaat hij het wel leuk vinden om te doen.
Zo ben ik ook begonnen en heb heel wat Em kasten gehad die ik al dan niet met hulp van oa Ronald Blom en Henk de Jager heb weten spelend te krijgen.
Inmiddels koop ik vaker modernere kasten maar heb nog steeds 3 em'ers staan.
Helaas heb ik daar technisch helemaal geen verstand van

Take my advice...I don't use it anyway....