Ik heb maar een spelletjes of 4 gespeeld en had geen hoge verwachtingen.
Maar ik was aardig verrast door de gameplay van de pro versie.
Snelle kast, ironman snel

, zeker met de kickback van de draak die wat lijkt op warmachine met als extra dat hij de bal ook kan vasthouden of doorlaten, dat weet ik niet meer juist. ramps vond ik héél vloeiend.
Hij is inderdaad wat kaal maar dat vond ik in principe niet meer zo erg na het spelen.
Looks vind ik wat minder, De backbox is echt miserabel. Principe van hier is een DVD met assets van GOT die jullie mogen gebruiken volgens de licence, waarop iemand roept, kan er hier iemand Photoshop? Misschien kort door de bocht maar niet ver ernaast vind ik en natuurlijk ook een persoonlijke mening. DMD werd ik ook niet blij van maar daar is nog ruimte voor verbetering. Zeker de monkey island sprites video mode, je moet maar durven

. Hopelijk is het een mock-up voor het echte werk. Verlichting vond ik dan wel weer goed. Misschien wat fel als het donker is maar prima in daglicht, tijd voor een sensor die de licht output aanpast aan het omgevingslicht misschien. Nu die high brightness draagt ook bij aan de sfeer, als bijvoorbeeld de verlichting even uitgaat of flikkerend zoals bij blackwater multiball. Omdat je iris van je oog feller dicht is krijg je ook een echt gevoel van nu is het donker, zelfs in daglicht. Omdat je oog niet snel genoeg kan reageren. Misschien ver gezocht?
Software was al goed gevorderd maar naar mijn gevoel nog maar half en lijkt me wel plezant te worden met een groot risk/reward systeem. Ik denk dat de software het grootste pluspunt gaat worden in deze kast en ik heb het gevoel dat daar al héél wat tijd is in gestoken. Ik heb ook meer een role playing gevoel bij dit game waar er hopelijk een wezenlijk verschil in gameplay is tussen de verschillende houses. Het gaat wel héél belangrijk zijn om alle exploits van high scoring eruit te halen of op voorhand te counteren anders gaat de balance tussen de houses verloren en gaat iedereen met bijvoorbeeld house Stark spelen. Er mag absoluut geen overheersend house zijn. Dus fingers crossed.