HUO AC/DC premium
HUO AC/DC premium
HUO AC/DC te koop in prima staat.
Ik heb de kast zelf nieuw gekocht (factuur aanwezig) , de goodie bag hangt nog in de kast, speelveld en kabinet zonder schade.
Voor meer info, foto's , .... stuur even een PM of mail naar ivan punt geentjens apestaartje telenet punt be
Vraagprijs : 6495 €uronen
Ik heb de kast zelf nieuw gekocht (factuur aanwezig) , de goodie bag hangt nog in de kast, speelveld en kabinet zonder schade.
Voor meer info, foto's , .... stuur even een PM of mail naar ivan punt geentjens apestaartje telenet punt be
Vraagprijs : 6495 €uronen
- Bijlagen
-
- acdc.jpg (231.33 KiB) 1164 keer bekeken
Re: HUO AC/DC premium
gereserveerd
ja...veel te goedkoop hé
Tja, had ik het geweten, dan had ik uiteraard iets meer gevraagd hé ...
tegenwoordig kost een NIB pro bijna zoveel...
-
- Real name: Dennis Slagboom
Gewoon nette prijs toch?
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : Cirqus voltaire, TOM, CP, MM, RS, AC/DC bib, Ghostbusters pro, Whoa Nelly!, The Matrix.
- Automark
- Real name: Mark
Daar had nog ene vakantie bijgekunt qua prijs 

Ik ben de eerste om te beseffen dat het allesbehalve netjes is en dat het haaks staat op mijn principes om terug te komen op een gemaakte afspraak (so feel free to shoot) ,maar na een nachtje met veel tobben en weinig slaap heb ik besloten om de AC/DC toch nog niet te verkopen.
Ik wilde de kast wegdoen om een GOT te kunnen kopen, maar ben nu gaan twijfelen of ik daar geen spijt van zou gaan krijgen en heb dus besloten om de GOT toch eerst wat vaker te spelen en wat beter te leren kennen vooraleer de knoop door te hakken (AC/DC rocks toch nog altijd big time , zo heb ik mogen herontdekken
)
Voorlopig dus niet langer te koop ...
Ik wilde de kast wegdoen om een GOT te kunnen kopen, maar ben nu gaan twijfelen of ik daar geen spijt van zou gaan krijgen en heb dus besloten om de GOT toch eerst wat vaker te spelen en wat beter te leren kennen vooraleer de knoop door te hakken (AC/DC rocks toch nog altijd big time , zo heb ik mogen herontdekken

Voorlopig dus niet langer te koop ...