Een vrij mooie technisch goed werkende en goed spelende DE TIME MACHINE.
Foto's kan ik mailen na PB.
Ik wil graag ruilen voor een DMD kast, met gepaste opleg van mijn kant.
Op mijn 'ooit-gehad-wil-ik-graag-eens-terug' -lijstje staan : PZ,WH2O,FT,SW(DE),CP, RS,T2,... maar ook andere voorstellen wil ik bekijken.
EDIT: wil em uiteindelijk ook zo verkopen. Ik ben em net even gaan nakijken. Ik speel er nooit ni op maar er zijn wel pubers hier die af en toe met vriendjes in de gameroom zitten. Hij geeft momenteel 2 switch errors, de left ramp en de left popbumper. Heb ff in test gezet en de switchen registreren idd niet. Heb niet verder gekeken maar mogelijk moeten die 2 switchen vervangen worden. De popbumper switch is een bladswitch, dus die krijg je misschien wel in orde met wat prutsen.
Enfin, bottom line: meeneemprijs: 950 euro AS IS , 1.100 euro met switchen gefixt. Foto's op aanvraag.
Time Machine te ruil of te koop
Time Machine te ruil of te koop
Laatst gewijzigd door Pitchie op 07 apr 2016, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Time Machine te ruil
vergeten te vermelden: heeft een pinled display
Re: Time Machine te ruil of te koop
Nu ook te koop, zie initiële post.
Voor diegenen die de kast niet kennen: zitten echte bellen in zoals in EM kasten, muziek van de kast past zich aan: electro voor jaren 80, Disco voor de seventies, rock&roll voor de sixties en de chimes(met multiball) voor de jaren 50.
Voor diegenen die de kast niet kennen: zitten echte bellen in zoals in EM kasten, muziek van de kast past zich aan: electro voor jaren 80, Disco voor de seventies, rock&roll voor de sixties en de chimes(met multiball) voor de jaren 50.
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Echt een vette aanrader voor liefhebbers van kasten uit die tijd!
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
Gereserveerd tot volgend weekend.
Deze is opgehaald. Mag slotje op.