Eerst en vooral bedankt aan de organisatie en Evert & familie voor het organiseren van alweer een fantastische editie van het BK. Zoals gewoonte weer alles geregeld tot in de puntjes, en voor mij dus ook nergens een negatief punt op te merken.
Ferm content ook met mijn prestatie dit jaar, uiteindelijk 2e plaats gehaald na een geweldig spannende finale waar de scores enorm dicht op elkaar lagen. Op de 3e en laatste kast (Waterwold) in de finale wel wat pech gehad op bal 2 en 3 (2-ball multiball SDTM en laatste bal direct in de outlane) waardoor de overwinning uiteindelijk naar Kris ging... Maar die overwinning was zeker en vast verdiend, proficiat Kris!
De opbouw van het tornooi met 14 kasten te spelen als kwalificatie, en erna de zekerheid te hebben om nog 5 kasten sowieso te mogen spelen als je gekwalificeerd geraakt, vind ik alvast een succesvolle formule. Ook nooit lang moeten aanschuiven aan de wachtplank, alles ging zeer vlot vooruit. Ook weer alle kasten perfect technisch in orde, daar kunnen vaak vele andere tornooien nog iets van leren!
Ook heel blij om te zien dat we weer konden genieten van die geweldig lekkere spitburgers en de heerlijke gin-tonics.
Ideale combinatie om de stress wat onder controle te houden
Bericht door jippen » 25 apr 2016, 08:43
En de duimen moeten leggen in de kwart finale tegen Tom op de Tron.
Dimitri, het was tegen mij op de Tron

Tom is verre familie van mij, maar we lijken nu ook weer niet zo sterk op elkaar hé
Nog een dikke proficiat aan alle winnaars en finalisten!
Flippers: IJ (WMS), Avengers IQ prem, Elvira HOH prem, JP pro, GOTG LE, Future Spa, Sinbad, Wizard, Space Mission, Little Chief, Super Soccer.
http://www.pinballowners.com/pinballbart