Nu was ik vandeweek bij een collega flipperkast reparatie service (ja ja mensen, in Limburg kun je met je conculega’s gewoon praten en ervaringen uitwisselen, sterker nog: www.flipperverhuur.nl is de naam van zijn site) en hij vertelde me dat hij nog een Cyclone speelveld op zolder had staan. Toeval bestaat toch dus. Na wat heen en weer mailen en een prijs afgesproken te hebben heb ik gisteren het bord opgehaald en ik moet zeggen dat het zeker een goede kandidaat is om mijn slechte speelveld te vervangen. Er moet wel nog een hoop werk verzet worden om het bordje “flippergast proof†te maken maar dat is dan weer het leuke werk.
Foto’s:

Gaandeweg zal ik de stappen hier gaan posten. Ik zal het speelveld zeker gaan clearcoaten en airbrushen. Eerst het mylar er vanaf halen. Veel delen komen al los, zo te zien zonder schade aan het speelveld. Voor zover te zien is er sowieso erg weinig schade aan het speelveld, alleen rond de popbumpers zit wat schade en ik ben me nog aan het beraden wat ik daarmee ga doen.