BALLY PARTY ZONE
-
- Real name: Erwin Muskens
BALLY PARTY ZONE
voor meer vragen en foto neem gerust contact op.
http://www.ebay.nl/itm/Pinball-Machine- ... SwvzRXxFnP
M.v.g Erwin
http://www.ebay.nl/itm/Pinball-Machine- ... SwvzRXxFnP
M.v.g Erwin
Re: BALLY PARTY ZONE
Ik heb heel veel interesse in een Party Zone, maar met zoveel technische mankementen, missing parts & broken plastics voor die prijs, moet ik helaas passen. Als ze niet weggeraakt op eBay en je zou ze tegen een marktconforme prijs willen verkopen, mag je mij altijd contacteren.
-
Ok, Ik weet niet wat hij waard is.
Nog al moeilijk om een prijs in te schatten. Wat is volgens jullie een markt conforme prijs?
Nog al moeilijk om een prijs in te schatten. Wat is volgens jullie een markt conforme prijs?
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
http://www.flipperforum.be/viewtopic.php?f=33&t=7357 geeft een indicatie...
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Zo'n rare prijs is het ook weer niet toch? Iets aan de hoge kant, maar als er een gek is die het er voor geeft...
Ik heb al eens eerder gezegd dat de prijzen soms wat raar ogen.
Enerzijds zijn de prijzen zwaar overdreven (naar mijn mening natuurlijk...
), met als het grote voorbeeld de EM-ers die zeker 500 op moeten brengen. Of een oude Bally van boven de 1k. Richting 3k voor een perfecte. Ik kan me niet voorstellen dat dat marktconform is.
Anderszijds worden kasten ook erg laag ingeschat (wederom mijn mening), laatst een STTNG, nu deze (pricecheck topic). Als dat marktconform is, prima. Hoe lager hoe beter vind ik.
Misschien heb ik het mis, immers als velen er zo over denken is dat toch de marktconforme prijs, daarin doet mijn mening er niet toe. Mij bevalt het wel als ik het mis heb...
Nu weer on-topic: 1200 is niet een prijs die ik er voor betaal, maar als je me vraagt of dit een afzettersprijs is, dat denk ik ook niet.
Ik heb al eens eerder gezegd dat de prijzen soms wat raar ogen.
Enerzijds zijn de prijzen zwaar overdreven (naar mijn mening natuurlijk...

Anderszijds worden kasten ook erg laag ingeschat (wederom mijn mening), laatst een STTNG, nu deze (pricecheck topic). Als dat marktconform is, prima. Hoe lager hoe beter vind ik.
Misschien heb ik het mis, immers als velen er zo over denken is dat toch de marktconforme prijs, daarin doet mijn mening er niet toe. Mij bevalt het wel als ik het mis heb...

Nu weer on-topic: 1200 is niet een prijs die ik er voor betaal, maar als je me vraagt of dit een afzettersprijs is, dat denk ik ook niet.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
Het is waard wat iemand er wil voor geven , wat wel een feit is serdert een jaar zijn
er veel bij die denken dat flippers verandert zijn in goud , sommige vraagprijzen zijn torenhoog
nu wat deze betreft , persoonlijk lijkt me dit ook wat aan de hoge kant (zeg wel persoonlijk)
Ik restoreer nu sedert een tijd kasten en als je deze wil in orde maken met in het achterhoofd wat dan de eventuele verkoopswaarde is zou ik eerder rond de 800 a 900 voor geven , zeg het nog eens dat is mijn persoonlijke visie , anderen
hebben daar mogelijks een andere mening over
grtz
er veel bij die denken dat flippers verandert zijn in goud , sommige vraagprijzen zijn torenhoog
nu wat deze betreft , persoonlijk lijkt me dit ook wat aan de hoge kant (zeg wel persoonlijk)
Ik restoreer nu sedert een tijd kasten en als je deze wil in orde maken met in het achterhoofd wat dan de eventuele verkoopswaarde is zou ik eerder rond de 800 a 900 voor geven , zeg het nog eens dat is mijn persoonlijke visie , anderen
hebben daar mogelijks een andere mening over
grtz

Grappig dat er hier naar mijn eigen post in de pricecheck verwezen wordt
Daar staat trouwens dat ik denk dat ze ondertussen ook wel 1.000 Euro zal gaan, maar daarmee bedoelde ik wel een exemplaar dat minstens compleet is en technisch in orde staat.
Ik heb zelf al 2 Party Zones gehad en ik weet dat er geen stukken te vinden zijn. Er staat vermeld dat de dummy ontbreekt , die is dus onvindbaar. Ook de mond beweegt niet. Dat zijn dus de 2 enige gimmicks/toys van de kast die niet werken/ontbreken? Verder is een deel van de GI kapot, de (ook onvindbare) captain plastic is kapot en de rechter ramp is kapot (en op een heel vieze manier hersteld). De voorzijde en rechter zijde zijn volledig verkleurd, ik vermoed dat de linkerzijde dan ook niet veel beter gaat zijn.
Neem daar nog bij dat het een compleet onpopulaire kast is,.. JA, dan vind ik de prijs echt niet marktconform.
Voor mij heeft deze kast nostalgische waarde. Het was mijn eerste DMD kast meer dan 15 jaar geleden, ik heb ze 3 jaar gehad als enige flipper (toen was ik nog voldoende bij mijn verstand, daarna is het multikastenvirus toegeslagen
) en heb ze zot gespeeld. Ik heb er om deze reden dus wel meer voor over dan de meeste andere flipperliefhebbers. Maar ik zou liever eentje kopen dat minstens compleet is voor een hogere prijs, omwille van het feit dat er dus absoluut geen stukken te vinden zijn. Als ik morgen bvb een TOM koop met beschadigde trunk en kapotte plastics en kapotte ramp, dan weet ik dat ik dat voor wat €€€ en een uurtje werk kan fixen, niet bij deze kast dus.
Maar verder idd: het is wat een zot ervoor wil geven, dus succes met de verkoop!

Daar staat trouwens dat ik denk dat ze ondertussen ook wel 1.000 Euro zal gaan, maar daarmee bedoelde ik wel een exemplaar dat minstens compleet is en technisch in orde staat.
Ik heb zelf al 2 Party Zones gehad en ik weet dat er geen stukken te vinden zijn. Er staat vermeld dat de dummy ontbreekt , die is dus onvindbaar. Ook de mond beweegt niet. Dat zijn dus de 2 enige gimmicks/toys van de kast die niet werken/ontbreken? Verder is een deel van de GI kapot, de (ook onvindbare) captain plastic is kapot en de rechter ramp is kapot (en op een heel vieze manier hersteld). De voorzijde en rechter zijde zijn volledig verkleurd, ik vermoed dat de linkerzijde dan ook niet veel beter gaat zijn.
Neem daar nog bij dat het een compleet onpopulaire kast is,.. JA, dan vind ik de prijs echt niet marktconform.
Voor mij heeft deze kast nostalgische waarde. Het was mijn eerste DMD kast meer dan 15 jaar geleden, ik heb ze 3 jaar gehad als enige flipper (toen was ik nog voldoende bij mijn verstand, daarna is het multikastenvirus toegeslagen

Maar verder idd: het is wat een zot ervoor wil geven, dus succes met de verkoop!
-
It,s on ebay for 800 euro.
& SOLDRizzo schreef:It,s on ebay for 800 euro.