Bericht
door DanielFortesque » 06 okt 2016, 08:29
Kijk , er ligt geen open zenuw , maar ik ben het beu steeds te moeten horen dat ik er aan verdien !! Ik ben een gepensionneerde die gewoon zijn hobby beleeft , meer niet . Ik heb geen sollen nodig , van niemand .
Als ik kan , dan help ik mensen van het forum om hier een kast te kopen , zoals Bram bv zijn ST pro . Dan doe ik het frans , of speel als jullie ogen . Doe dit volledig belangeloos , gewoon om jullie te helpen . Vind dus deze opmerkingen steeds serieus vernederend eerlijk gezegd .
De kast versturen van hier naar Nederland kost je 200 euro , alles inbegrepen , dat is dus makkelijk te doen , en minder duur dan hem te komen halen .
De Indy is puntgaaf , totaal niet verkleurd !! Heb hem zelf gezien en vond hem echt knap . Kijk eens eerst , of beter , koop een bril . Dan zie je het misschien . En omdat ik zag dat er hier iemand er eentje zocht , heb ik er gewoon op gereageerd om te zeggen dat er daar een werkelijk mooie stond , meer niet !!
Ik moet zeggen dat bij Bernard er een boel veranderd is . Er werkt daar nu een nieuwe in de werkplaats , een wat oudere man , maar die kan er wat van !! Sinds deze daar werkt , zijn de 2dehands kasten er pakken op vooruit gegaan , allemaal mods , allemaal nieuwe decals op de cabinetten . Heb daar een gerenoveerde MM gezien met 3D translite , en alle mods , gewoon verbluffend . ( maar was spijtig genoeg reeds verkocht ... )
Ik moet zeggen , ik was echt verrast . En nee , ik verdien er geen klop aan !!! Maar , de volgende keer dat ik zie dat er iemand hier iets zegt over bv Carl of een andere verkoper , weet maar zeker dat je hetzelfde commentaar gaat krijgen van mij dan , eens zien of jij dat leuk gaat vinden .
De Indy is een perfecte kast , rampen volgens mij ofwel "flame-polish " ofwel nieuw . Playfield perfect , kan niet zeggen dat ik iets gezien heb dat kapot of slecht of versleten was . Wat je ermee doet , is jouw zaak .
Grttzz
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....
Gameroom : Got LE
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff - Got Le