David, Gerald neemt toch de financiële kant van jullie forum op zich dus waarom hier nog op verder gaan?
Maar goed, ik bijt....
De BFB betaald enkel domeinnamen omdat hosting privé geregeld wordt en ook gedeeltelijk door sponsoring.
De ereleden van de BFB steken ettelijke uren in het organiseren én voorbereiden van jaarlijks twee topwedstrijden waar iedere Belg meer dan welkom is en organiseert hiernaast ook nog andere initiatieven zoals BFC, PiLS,...
Ik hoef hier geen verdere uitleg bij te geven dat iedereen hier véél tijd op een jaar insteekt om het flipperen vooruit te duwen zonder ondersteuning van Waalse kant, ik heb geen weet dat er ook maar één iemand aangeboden heeft om kasten op het BoP of BFK uit te lenen want dit gebeurd enkel door Vlamingen....
Toch blijft iedereen op elke wedstrijd meer dan welkom, los van Vlaams of Waals!
Alsook op dit forum wordt iedereen met open armen ontvangen, zelfs al is het nederlands niet perfect en moet je je behelpen met "Google Translate"; in het Engels of zelfs Frans waar nog nooit een opmerking op gekomen is want integendeel, het wordt geapprecieerd dat jullie moeite doen om Nederlands te spreken sinds dit de voertaal op het forum is
Je kan dan toch ook niet zeggen dat het bij ons er niet op aankomt door gebrek aan moeite hieraan in te steken?
We vragen geen lidgeld ed. zoals de NFV, alles van de BFB draait op de inkomsten van de wedstrijd en toch slagen we erin om hoog prijsgeld e geven, veel trofees, lage drankprijzen,... We sparen kost noch moeite om dit alles zo kost-effectief en betaalbaar te laten draaien want het gaat ons niet om de winst maar wel om een leuk weekend/dag/avond te flipperen!