En meester, in vakantie stemming? Het backglass of de kopruit.zwartepanter schreef:Sjiek gedaan! Heb je de code voor de kleuren voor de backglass ergens gelezen of bij benadering gedaan?
Het zijn nieuwe star inserts, geplaatst voor het spuiten, de oude stars zijn met wat extra tape ondersteboven gebruikt om te pluggen en te verhinderen dat de nieuwe insterts vol clear lopen.Hoe werken de starrollovers nu na al die clearcoat of heb je deze nog kunnen vervangen?
Ik plaats meestal 5w weerstanden ipv 2W. die kunnen er beter tegen. toch bedankt voor de tip/inspiratie.Voor die overhitte weerstanden onderaan links las ik hier een andere oplossing.
Wel gezocht maar weinig over te vinden. Bij benadering dusSjiek gedaan! Heb je de code voor de kleuren voor de backglass ergens gelezen of bij benadering gedaan?
Toch niet... ik vindt...spliffsecond schreef:En meester, in vakantie stemming? Het backglass of de kopruit.zwartepanter schreef:Sjiek gedaan! Heb je de code voor de kleuren voor de backglass ergens gelezen of bij benadering gedaan?
Heeft weinig nut om de originele kleuren te kennen, volgens mij,
gezien de meeste verven na dertig jaar toch wel geoxideerd zijn of vervaagd.
Ik vindt het vooral knap gedaan omdat je op glas maar één kans krijgt om het goed te doen
Grt free