Amai, als je daar al een flipperwedstrijd mee vergelijkt moet je er toch best nog wel wat doen denk ik
Ik sluit me aan bij wza1979, technisch is het wel mooi maar de 'sport' vind ik maar niets.
Hoe kun je daar nu een winnaar uithalen zoals die dingen continu van de baan gaan?
Om ter minst van de baan vliegen ofzo?
-->The Dark Pinball Specialist<--
*"Serving the world of pinball since 2005!"*
Het is niet zo heel bizar als je weet dat die auto-tjes aan de baan kleven door een magneet. Zonder magneet gaat het lang niet zo hard.
Zo heb ik altijd discussies gehad met een collega van mij die modelbouw elektro ( 1:24 ) races deed indoor. Die reden op tapijt met een speciaal soort schuim banden. Mede daardoor en idiote camber konden die krengen, vol gas haaks de bocht om.
Ik reed toen races met 1:5 brandstof ( 26cc benzine ) en die hadden een wegligging wat erg overeen kwam met DTM/ formule 1 auto's. Veel realistischer. Maar die gingen dus lang niet zo hard de bocht om .........
Grappig: voor mijn flipperhobby heb ik nog Scalextric verzameld (merk Slotrace). Toch vond ik vaak de oude autootjes leuker rijden dan de nieuwe met magneten: wel minder snel, maar je moest erg precies zijn in hoeveel gas je gaf: te veel, dan uit de bocht, weinig dan ging je te langzaam. Snel de bocht uit, rechte stukken vol en op tijd voor de bocht weer 'gas' terugnemen.
Dit lijkt me een stuk minder leuk, al zal de sfeer best prima zijn en de soldeerlucht herkenbaar