Op zich lijkt het me erg leuk om er bij te zijn en mee te doen, maar er staan er al zoveel op de reservelijst....

Bingovit schreef:Good news everyone!!!
Iedereen die op vrijdag 29-09, zaterdag 30-09 of zondag 01-10 passeert in de Comic Sans en ingeschreven is voor het BoP krijgt daar een gratis pint aangeboden van de zaak als hij zich kenbaar maakt aan den toog!
David Pinball Wizz schreef:De kastenlijst is ondertussen ook beschikbaar
http://www.belgianopenpinball.com/machines.aspx
78suited schreef:Heeft het nog zin om je in te schrijven als betrekkelijke n00b?![]()
Op zich lijkt het me erg leuk om er bij te zijn en mee te doen, maar er staan er al zoveel op de reservelijst....
+1ANO schreef: Was vooraf vooral benieuwd hoe het nieuwe toernooi tripel 9 zou bevallen.
Wat mij betreft prima. Leuke kasten om op te spelen en mooi gevarieerd. Leuke en aparte play offs ook.
Alleen vraag ik me af of het niet beter is om bij een volgende editie hier niet opnieuw een entry-based systeem te gebruiken, maar elke deelnemer gewoon 1 kans te geven in elke bank.
Bedankt Albert.ANO schreef: Kasten over het algemeen in prima staat. Met name wil ik de kasten bij de classics noemen, heerlijk om kasten uit die generatie in dergelijke staat te spelen.
Enig punt dat ik ter overweging mee wil geven: ik ben geen voorstander van het gebruik van gemodificeerde roms in oudere kasten zonder aankondiging vooraf.
Op Barracora is me eerlijk gezegd niets opgevalleng94 schreef: Met 'gemodificeerde roms', bedoel je daar de Barracora mee? Het is de enige die bij mijn weten misschien een custom rom (van Zach Sharpe) zitten had. En dat die blijven zitten is voor de wedstrijd was dan een vergetelheid. Zal nooit meer gebeuren