De wekelijkse update!
Plastics... het schiet niet op als je ze zelf maakt. Ik had een paar weken geleden alle plastics gezaagd (zie hogerop) maar als ik ze nu probeer te plaatsen, dan is er altijd wel iets dat me niet aanstaat. Zoals deze bijvoorbeeld achteraan links. Als ik bij wijze van test de originele plaats, dan zakken die scheef. Eigenlijk is het ontwerp niet goed: ze hangen amper met 2 vijskes vast op de rand, er ontbreekt een extra postje.

Ofwel: die 2 plastics combineren tot 1 plastic. Die zakt dan niet scheef...
En zo is er altijd wel iets en moet ik dus de helft van wat ik vooraf gezaagd had weggooien en opnieuw beginnen...
Midden in de week een paniekmomentje toen ik de ramp bij wijze van test efkes op haar plaats zette... lelijk!
Het was eigenlijk oorspronkelijk mijn bedoeling geweest om de achterste plastics te tinten. Donkerblauw of groen of rood, aansluitend met het echte artwork. En dan ging die ramp wel tot haar recht komen. Ik had daarvoor op rol getinte transparante decals gekocht bij Schleiper die ik dan op mijn clear plastics ging kleven. Maar helaas zagen die plastics er niet goed uit met opgekleefde decals. Dus zijn het ook hier matgeschuurde plastics geworden. Maar in combinatie met de ramp was dat echt vreemd...
Het is al beter eens de ramp afgewerkt is met switches, guides en lampen. 't is toch minder lomp. Gelukkig.
Maar ik heb - denk ik - een oplossing...
Intussen zijn de boards terug. Ik ga nu asap mijn kabelbomen aansluiten en dan kan ik mijn plan B testen.
Ik hou jullie op de hoogte

P