Iemand van hier de flipper besteld?
Zeg niet dat ge die kast hebt gekocht zonder eerst eens te spelen.gawcol schreef: na 3 spelletjes alle modes en multiballs gezien
Nee, dat doe ik niet meer. Ik heb ze gespeeld in de bowling in Lille toen we naar Ikea gingen.Zeg niet dat ge die kast hebt gekocht zonder eerst eens te spelen.
Ik vind het ook een waardeloos ding...
correct Evert, Lyman is the guyBingovit schreef:...Nu kan dit wel nog beteren met code maarde basis is niet 100% en je hebt ook geen Lyman aan het stuur van dit project hé![]()
Is dat niet waarvoor ze gemaakt zijn? Ik denk dat de gemiddelde B/W kast niet meer spel heeft dan deadpool en deze blijven de meesten toch ook top vinden. Een beetje afwisseling vind ik net goed, kan ieder zijn ding vindenBingovit schreef:Echter blijkt hij op café best wel populair te zijn
Rubber rings are not installed, but are included in the goodybag, the choice is yoursRipleYYY schreef:the owner prefer i let the rubber rings on metal posts, to not damage balls... OK than
and meanwhile Patrick P. did confirm what you've said already, tanx all again![]()
Hi Michel,
The out lane post are set at the top (widest opening) and the metal post do not ship with rubber rings.
Regards,
Patrick