Bah, het enige rotte aan flippers is het vervoeren ervan.
Kijk er nu al tegenop!
Ik hoop dat er niet teveel technische dingen "mis" zijn. Een simpele error kan ik zelfs niet oplossen.
Dus moet altijd hulp vragen...

geen nood, fatsoenlijke auto, en hupsakee erinJack schreef:Vandaag lukte niet meer, maar woensdag ga ik 'm dus afhalen.
Bah, het enige rotte aan flippers is het vervoeren ervan.
Kijk er nu al tegenop!
Ik hoop dat er niet teveel technische dingen "mis" zijn. Een simpele error kan ik zelfs niet oplossen.
Dus moet altijd hulp vragen...
That's the spirit, nu is er tenminste een flipper in je levenJack schreef:Heb 'm dan maar echt al "snipend" gekocht 20sec voor 't einde, en dit voor 1.735 €. Beetje impulsief, maar was 't flipperloos zijn echt beu!
De Carl is een meer dan redelijke mens en daar ga je niet van opgelicht worden. Hij zal je zelfs verder helpen bij alle vragen, problemen, opmerkingen en andere onduidelijkheden ...Jack schreef:Ik heb dus nog 265 € over om 'm wat te verbeteren.
You're welcome ... Now shoot some balls!Jack schreef:Bedankt voor de tip!!
Bwa, kopkast eraf is ook weer zo'n gedoe. Die moest er dan echt helemaal af, dus alles loskoppelen.zwartepanter schreef:Kwas al aan 't twijfelen over de maten van die Peugeot, had dat denk ik ergens eens gelezen maar zijn vijgen na Pasen hé... kopkast afhalen was geen optie? Wel sneu voor je!
ik neem aan dat als hij pas 3 weken oud is, dat het een 508 SW is ?Jack schreef: 507 sw
Dat was dus geen happy face. Normaal ben ik veel vrolijker!JoachimR schreef:Das inderdaad wel balen![]()
maar nu kan ik wel al een gezicht op u plakken, ik was diegene die er ook aankwam voor onderdelen![]()
Wel spijtig dat ik niet met men andere auto was, anders had ik hem kunnen meenemen, ik passeer dit weekend 2 of 3 keer in aarschot.
Oei, van waar ben je zelf? Toch niet te zot voor je?goodgameslover schreef:Wat is je adres?
Ik kan nu zaterdag langs de Carl gaan, en wil hem dan ff brengen.
Liefst in de voormiddag als het kan?
Yeps, een compleet nieuwe 508sw, niet 507 dus.jay-jay schreef: ik neem aan dat als hij pas 3 weken oud is, dat het een 508 SW is ?
dan weet ik wel dat ik weer hetzelfde probleem ga krijgen als met mijn 407 SW nu het geval is.......
een trekhaak gaan laten monteren
Ik laat 't je zo snel mogelijk weten!goodgameslover schreef:Ik woon in Borsbeek, dus dat valt nog goed mee.![]()
Ik moet er niets voor hebben hoor. Tankkaart van't werk!![]()
![]()
Ik hoor het wel of het lukt. Ik kan tussen 10u en 12uur leveren.
Omdat ik een eerlijk persoon ben, en ik nog graag mijne kop wil laten zien zowel hier als op wedstrijden enzo.Jack schreef:Ik laat 't je zo snel mogelijk weten!
Toch effe voor de zekerheid, hoe weet ik dat je ooit komt opdagen met mijn op dat moment betaalde kast?
StevenQuintijn schreef:Allee Yves, ge gaat toch wéér niet proberen van iemand te rippen, net als die keren met die MB, POTC, MM, TSPP, AFM, T3, IM, Tron LE, The Flintstones, LOTR, FT, CV en TF ADE ?!?!![]()
![]()
Da Chosen schreef:@Yves, Erg tof om zo hulp te biedenHulde