[GZ] TAF (TSPP LOTR)
[GZ] TAF (TSPP LOTR)
Hallo,
Ik zoek een TAF in perfecte technische staat.
Optisch moet het speelveld goed zijn.
Hier en daar mag er iets mis zijn met een plastic of het kabinet, maar dan moet de prijs ook juist zijn.
Eventueel ook interesse in TSPP of LOTR, maar dan zal ik eerder voor een exemplaar uit verhuur moeten gaan gezien het budget...
Ik zoek een TAF in perfecte technische staat.
Optisch moet het speelveld goed zijn.
Hier en daar mag er iets mis zijn met een plastic of het kabinet, maar dan moet de prijs ook juist zijn.
Eventueel ook interesse in TSPP of LOTR, maar dan zal ik eerder voor een exemplaar uit verhuur moeten gaan gezien het budget...
Re: [GZ] TAF (TSPP LOTR)
Als je spreekt over een LOTR of TSPP uit exploitatie vanwege je budget, schrik dan niet te hard van de prijs van een mooie TAF he... 

*** Q is good for you !! ***
Bwa, een deftige TAF zou toch moeten lukken rond de 2000 euro (moet geen verzamelstaat zijn he),StevenQuintijn schreef:Als je spreekt over een LOTR of TSPP uit exploitatie vanwege je budget, schrik dan niet te hard van de prijs van een mooie TAF he...
een LOTR of TSPP zal toch al zeker 3000 euro zijn.
Of ben ik helemaal mis?
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Neen, klopt ongeveer. Die Addams zeker. Misschien iets meer dan 3K toch tegenwoordig voor een treffelijke LOTR of TSPP.
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- p_treintje
- Real name: Joeri Stroobants
Ja lotr mag je iets meer rekenen dan 3000. Heb er net eentje gekocht met super mooi speelveld deze heeft ook even in exploitatie gestaan maar dat zie je niet buiten de stickers van de exploitant op de zijkant van de kopkast.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.
Awel ja, daarom dat ik ook hoop op een TSPP of LOTR in iets mindere staat, dan zal 't toch niet veel schelen met 3.000 €.
MAAR, het hoofddoel is een TAF!
Is er iemand in Aarschot/Leuven met flippers?
Dan wil ik wel eens op iets anders gaan spelen...zeker om TSPP of LOTR eens te bespelen...
MAAR, het hoofddoel is een TAF!
Is er iemand in Aarschot/Leuven met flippers?
Dan wil ik wel eens op iets anders gaan spelen...zeker om TSPP of LOTR eens te bespelen...
Onderdelen voor een naakte Taf, allemaal goed n wel...
Maar niemand die een volledige TAF weet? Bij een handelaar? ...

Maar niemand die een volledige TAF weet? Bij een handelaar? ...
Pfff...

- g94
- Contacteer:
Als mijn naakte TAF klaar is, dan gaat mijn aangeklede TAF weg. Maar mijn deadline is pas 26 maart... 

Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
Ok, op zich zou ik die al kunnen reserveren he. Dan is de druk om te zoeken weg!g94 schreef:Als mijn naakte TAF klaar is, dan gaat mijn aangeklede TAF weg. Maar mijn deadline is pas 26 maart...

Dat is toch niet eentje die je nu gebruikt voor onderdelen he? Toch een andere deftige he?
Stuur je prijs al maar eens via PM, en waar je ergens woont in België...?
afbieden hé
Wie weet...voor de juiste prijs...iedereen verdient al eens graag een centje bij...StevenQuintijn schreef:Ik denk niet dat G94 op bestelling werkt...
- g94
- Contacteer:
Ja er is zeker nog iets van te maken. Geen probleem. De mansion is een vrij simpele tekening.
Maar helaas heb ik de tijd niet om dit op bestelling te doen. Ik heb al te weinig tijd voor mijn eigen kasten
Je kan het altijd aan Free (spliffsecond) eens vragen, al heb ik gehoord dat hij ermee zou stoppen, vragen kan geen kwaad. Of ook op het Eric pinball forum zijn er een paar gasten heel goed bezig en ik dacht dat sommigen dat ook in opdracht doen. In Nederland zit er ook iemand die restauraties en clearcoat doet, zie een van de vorige spinners...
Maar helaas heb ik de tijd niet om dit op bestelling te doen. Ik heb al te weinig tijd voor mijn eigen kasten

Je kan het altijd aan Free (spliffsecond) eens vragen, al heb ik gehoord dat hij ermee zou stoppen, vragen kan geen kwaad. Of ook op het Eric pinball forum zijn er een paar gasten heel goed bezig en ik dacht dat sommigen dat ook in opdracht doen. In Nederland zit er ook iemand die restauraties en clearcoat doet, zie een van de vorige spinners...
Nog altijd niemand?
- Real name: Jos Deboosere
- Contacteer:
Op eBaystaat er nu 1 die straks afloopt ...
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!
Ik heb dit dus gelezen 10min voor afsluiten.Avatar schreef:Op eBaystaat er nu 1 die straks afloopt ...
Is blijkbaar bij Carl Jacobs (die ik nog niet persoonlijk ken).
Heb 'm dan maar echt al "snipend" gekocht 20sec voor 't einde, en dit voor 1.735 €. Beetje impulsief, maar was 't flipperloos zijn echt beu!
Ik heb dus nog 265 € over om 'm wat te verbeteren.
Ik heb niet veel tijd gehad om 't te bekijken, maar speelveld lijkt nog behoorlijk ok, hopelijk niet té veel foute onderdelen erop (ken de kast niet uit 't hoofd, zal dus met foto's moeten vergelijken).
Hopelijk kan ik met +- 265 € al in de buurt kom van een deftige kast, 2000 € was immers mijn budget.
Bedankt voor de tip!!
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Carl is een eerlijk iemand. Volgens mij zal hij al wel goed flipperen, gewoon nieuwe plastics hier en daar, kabinet beetje bijdoen, mss (als je echt puritein bent) nieuwe ramps en ok, mooie flipper. Maar je kan er zo al wel goed op spelen me dunkt!
Proficiat BTW!
Proficiat BTW!

- g94
- Contacteer:
I agree 
Cosmetisch op 't eerste gezicht en volgens die foto's: de meeste plastics op de foto's zijn wel correct (alleen hoeft er geen "tickets"-decal op die switch protector bovenop de ramp) en die van de bookcase lijkt kapot (zoals de meeste). De target aan bear ramp moet blauw zijn, niet rood, en de starposts moeten allemaal transparant zijn, niet oranje.
Als het nodig zou zijn: ik heb alle plastics over uit mijn afbraak TAF. En posts en targets. Ik heb die allemaal vernieuwd.
P

Cosmetisch op 't eerste gezicht en volgens die foto's: de meeste plastics op de foto's zijn wel correct (alleen hoeft er geen "tickets"-decal op die switch protector bovenop de ramp) en die van de bookcase lijkt kapot (zoals de meeste). De target aan bear ramp moet blauw zijn, niet rood, en de starposts moeten allemaal transparant zijn, niet oranje.
Als het nodig zou zijn: ik heb alle plastics over uit mijn afbraak TAF. En posts en targets. Ik heb die allemaal vernieuwd.
P
Hou ze maar even opzij dan, ik zal dat later in de week weten te bevestigen, als ik de kast eens heb kunnen bekijken en vergelijken met een volledig originele...g94 schreef:I agree
P
Thanks alvast.
PS: voorkant van de flipper ziet er wel serieus gehavend uit!
- g94
- Contacteer:
Tja wat wil je, die kast is bijna 20 jaar oud hé... er is ook wat schade aan de flipperknoppen zo te zien. Maar de kleuren zijn nog goed (rechterkant zeker, linkerkant lijkt het geel afgebleekt). Maak je geen zorgen: TAF is een supergemakkelijk kabinet om te herstellen. Niks dat met wat geduld en "De Keyn" melamine kastjeslak (zie ander topic) niet kan worden gefixt...Jack schreef:PS: voorkant van de flipper ziet er wel serieus gehavend uit!
Check het mijne toen ik het binnenkreeg. En nu.

- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Nice front Pascal!
- glenn pellis
- Real name: glenn pellis
- Contacteer:
flipper bij carl gezien gisteren, viel vrij goed mee vond ik, ik heb er al veel slechter gezien
start gewoon foutloos op en speelt volledig, cabinet was nog vrij redelijk speelveld hier en daar wat schade maar al bij al toch redelijk.
start gewoon foutloos op en speelt volledig, cabinet was nog vrij redelijk speelveld hier en daar wat schade maar al bij al toch redelijk.
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who, F-14 tomcat, jurassic park---www.depikkedieve.be-----