De MM in kwestie heb ik eind vorig jaar aangeschaft en is in redelijk OK-je staat. Op het eerste zicht was er niet veel speelbordschade, maar hij was wel vuil. Dus een kuisbeurt kon hij zeker gebruiken. Ik had eerst al de MB redelijk uitgebreid gekuist en de Treasure Cove Pollish Set op uitgetest en die werkte echt wel goed. Het MB speelbord was echt wel mat en na de pollish-beurt mag ik nu wel zeggen dat het resultaat zeker goed is.
Dus de planning was, de MM volledig opkuisen en dan een eerste volledig projectje op de TOM, maar hoe meer ik van het speelbord verwijderde hoe meer ik dacht...als ik dan toch al zo ver ben, dan maar ineens tegoei! Aldus geschiedde...

Het speelveld werd, vanaf dat ik besloten had hem volledig onder handen te nemen, in de 'vers gemaakte' rotisserie gehangen om verder ontmanteld te worden

Dit is op het eerste zicht zowat de ergste schade, maar dat moeten we nog wel kunnen airbrushen...

De lijnen/inprint van de apron zullen ook wel wat aandacht vereisen...

Castle schade is zoals te verwachten was...hout zal bijgewerkt moeten worden en decalls voor de gate zijn al gearriveerd

Aan de onderzijde was wel het nodige 'gebricoleer' te vinden, dat zal dus ook allemaal opgelost moeten worden...

Onderzijde kan ook wel een poetsbeurt gebruiken

Ideetje 'gepikt' van Aeneas: gebruik een isomo-plaat om de onderdelen op hun juiste plaats te kunnen houden. Ik dacht dus, ik verwerk die plaat in de rotisserie en dat werkt eigenlijk wel makkelijk

Onderzijde bijna leeg, enkel nog de castle assembly en we zijn klaar

Zoals ik dus al zei: hij was vuil

Wizard schade valt nog goed mee, niets dat Isopon (of wat ik ook kan krijgen van gelijkwaardig product) niet kan oplossen...

Trolls zien er ook nog verbzingwekkend goed uit

Catapult heeft zelfs volledig geen schade!

en het hout aan 't kasteel is ook zeker nog te redden

Had ik al gezegd dat hij vuil was?

De shooterlane zal wel wat bijgeschuurd moeten worden, maar ook dat zit nog wel snor...
Deze eerste update was ineens een grote, maar geloof me, vanaf nu zal het in kleine stapjes zijn hoor. Eerst de filmpjes van High End Pins nog eens goed bekijken seh en we kunnen weeral voort.
Volgende update zal waarschijnlijk voor eind volgende week zijn, ...als ik niet te veel aan de Healey werk