Het is toch zo dat de madam bij jullie in Belgie toch wel iets voor het zeggen hebt

Cedric schreef:Die van mij heeft een verlengsnoer cadeau gekregen....dan kan ze buiten zaggen
Dat had ik echt niet verwacht van u.kris-seeburg schreef:gelukkig heb ik een goed ventje die alles keurig afwerkt , zodat ik niet hoef te zagenen als ik dan al zaag dan heeft het wel zijn reden en ik kan gerust toegeven dat ik kan zagen
Isabel
StevenQuintijn schreef:Als ik haar uit de keuken zie komen, maak ik de ketting korter !
Cedric schreef:Die van mij heeft een verlengsnoer cadeau gekregen....dan kan ze buiten zagen
Groot gelijk Isabel!kris-seeburg schreef:Ik lees toch regelmatig van... oei dat mag niet anders wordt de madam boos
Of geen flipper in huis etc.
Vandaar al die buitenschuurtjes
Hier is het net omgekeerd , ik wil de flippers dicht aan huis
en hier beslissen we alles samen ; het is een gezamelijke hobby bij ons
Wordt het geen tijd dat er in jullie winkel er eentje komt te staan?ankske schreef:Groot gelijk Isabel!
Bij ons gebeurt ook alles samen, toch veel leuker als je gezamelijke hobbys hebt.
En bij ons staan de flippers wel degelijk binnen, in de woonruimte.
Behalve de werkprojectjes, die staan in de garage.
(wel maar 1 per keer, want zoveel extra plaats is er anders niet!)
Groetjes!
Slecht idee denk ik, er moet nog gewerkt worden hé!p_treintje schreef:
Wordt het geen tijd dat er in jullie winkel er eentje komt te staan?
Allé het is dat we nog grimeerspullen nodig hebben zoals penselen.stEmE schreef:Ik lees hier heeeeeeeel aanlokkelijke dingen hoor....maar ik vrees dat dat geen dapper plan zou zijn![]()
Ik zal 's middags wel even naar binnen gaan om een partijtje te spelen terwijl er hard gewerkt wordt in de winkel![]()
Helaba gij!stEmE schreef:Ik lees hier heeeeeeeel aanlokkelijke dingen hoor....maar ik vrees dat dat geen dapper plan zou zijn![]()
Ik zal 's middags wel even naar binnen gaan om een partijtje te spelen terwijl er hard gewerkt wordt in de winkel![]()