http://verzamelen.marktplaats.nl/automa ... nd=10&fs=1
http://verzamelen.marktplaats.nl/automa ... nd=28&fs=1
"speelveld is al even niet meer gepoetst,maar wel niet beschadigd." Wa vroeg die flap ervoor?goodgameslover schreef:Johan vraagt teveel voor ene met toch wel wat insertschade, vooral bovenaan.
De andere antwoord niet.
ahzo? ik heb hem just gemaildgoodgameslover schreef:Johan vraagt teveel voor ene met toch wel wat insertschade, vooral bovenaan.
De andere antwoord niet.
Hij mailde me zelf op mijn ad. op marktplaats een tijdje terug.Gunske schreef: "speelveld is al even niet meer gepoetst,maar wel niet beschadigd." Wa vroeg die flap ervoor?
Spread the info, anders moet der weer iemand 3-400km voor niets rijden
woooow, goedk ans dat ik voor 2000 ne schone kan krijgen en onverkleurd, maar hij was nog wat twijfelachtiggoodgameslover schreef: Hij mailde me zelf op mijn ad. op marktplaats een tijdje terug.
Hij vroeg toen 2000 euro. Het is zeker geen slechte WH20, maar hij heeft wel duidelijk insertschade. Vooral aan de ingang voor de multiball, en daar rond. Ik kan niets zeggen over hoe hij speelt, want ik heb die moeite niet gedaan om te gaan zien voor zo'n prijs/kwaliteit.
diene lelijkaard was nog van mij toen, ik had die zelf voor 800 gekocht wat toen teveel was in die staat, heb hem verkocht omdat die ni in goeie staat was, en altijd gezegd dat ik ene terugwou in mooie staatPitchie schreef:WWWWWAAAAATTT? 2K voor ne WH2O??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zot zijn doe ni zeer! De laatste die ik verkocht heb (gene schone zonder topper) was voor 650 een jaar of 3 geleden. De mijne (wel ne schone met topper) heb ik een jaar of 5 geleden voor 950 verkocht en dat was echt een goeie prijs.
Ik wil er al een tijdje terug één, en liefst zo mooi mogelijk. Dat zou mij dan wel 1,000 tot 1.250 waard zijn. Maar als de midere/verklerde krellen tegenwoordig voor 2K van de hand gaan, dan hoeft het voor mij helemaal ni meer. 5 jaar geleden haalde iedereen zijn neus op voor deze kast. Ik ben er mij van bewust dat de prizjen omhoog gegaan zijn, maar een kast die 5 jaar geleden voor 750 euro kon kopen, gaat nu misschien rond de 1.000, maar toch geen 2.000, hé???
Gekken zijn de wereld niet uit héPitchie schreef:WWWWWAAAAATTT? 2K voor ne WH2O??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar datzelfde geldt IMHO voor een AFM en een MM. Die gekke dingen kosten ook 4500 tot 7000 en dat zijn die kasten volgens mij ook niet waard. Ik vind een WH20 zeker zo leuk dan een MM of een AFM.Bingovit schreef:Gekken zijn de wereld niet uit hé![]()
Heb ook de indruk dat er veel zijn die echt enorm hoge prijzen willen geven voor een mooie, ook al is dat totaal niet in de buurt vd echte waarde van de kast![]()
Ach, dat is toch niet serieus. Zal wel een account van hemzelf zijnTuralyon schreef:Niet te gelovende bieders vallen over elkaar heen, nu al 1900 euri
Klopt! Zo gaat de algemene prijs van de kast naar omhoog, of hij het nu waard is of niet.Bingovit schreef:
Gekken zijn de wereld niet uit hé![]()
Heb ook de indruk dat er veel zijn die echt enorm hoge prijzen willen geven voor een mooie, ook al is dat totaal niet in de buurt vd echte waarde van de kast![]()
knorretje schreef:Ze blijven komen: http://link.marktplaats.nl/561549355
Idd, lijkt op MP de norm te zijn. Fotokes roteren zodat niet iedereen met zijn kop naar links/rechts moet hangen blijkt ook meestal teveel moeite.Cenobyte schreef:Jammer dat mensen tegenwoordig niet meer de moeite willen nemen om iets fatsoenlijk op de foto te zetten. Wazig, korrelig en donker. Je zou haast opzet verwachten...
glenn pellis schreef: wooooooow
gemaild voor staat en dergelijke en zijn vraagprijs
plekje bij de lost mine, rotsen bijgewerkt, linkerkant serieuze kras en verkleurd
vraagprijs, 2500€