bovendien hangt de kabelboom er nu helemaal los in, omdat ik de kop er helaas anders niet vanaf kreeg.
Hier de foto's van mijn incomplete kop.

(digitale display mist)

printplaten links en rechtsboven missen

achterzijde lijkt verder oke?

kabelboombende
ik ben al aan het neuzen geweest in de handleiding, daar vond ik dit plaatje:

zo te zien mis ik hierop nrs 1 en 5, de "CPU" en "Power supply BD assembly"
het display zal nummer 7 zijn?
in eerste instantie heb ik gezocht of ik ergens afbeeldingen kon vinden van dezelfe BTTF kast waar de kabelboom en printplaten wel gemonteerd zitten, die heb ik dan al gevonden.
zo hoort het er dus uit te zien:

nu is het dus de vraag of ik nog ergens aan deze printplaten kan komen, en of er meerdere kasten zijn waarvan de printplaten die ik nodig heb uitwisselbaar zijn met de BTTF kast...
ik heb wel gezien dat er ook nodig gepoetst mag worden aan de machine, en dat de rubbers redelijk verouderd zijn, maar ik denk dat het slim is hier pas aan te beginnen als ik de kast enigzins werkend krijg.
de vorige eigenaar kwam me betrouwbaar over, de kast zou de laatste 3 jaar niet meer gespeeld hebben, hij heeft de printplaten destijd ter reparatie opgestuurd vanwege batterijzuur problemen (naar friesland

de kast hoeft niet terug naar nieuwstaat, beetje nostalgie status mag het lekker houden, ik acht mezelf handig zat al is het weer wat anders als een motor en motorkabelboom van een auto wisselen

Ik hoor graag tips, advies, plan van aanpak
ook een "och jee waar ben je aan begonnen, zonder CPU kun je niks met zo'n ding" is welkom, mits het maar gemeend is

mochten er meer foto's nodig zijn, vraag maar raak
Greetz Meester Pieter
(en voor vandaag, omdat ik nog een hoop te leren heb, "Leerling Pieter" )