HUO Star Wars Combo : Star Wars LE #748 + Mandalorian Pro

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Plaats reactie
Q
Real name: Steven

HUO Star Wars Combo : Star Wars LE #748 + Mandalorian Pro

Bericht door Q » 15 feb 2025, 15:42

Ik wil afscheid nemen van mijn combo Star Wars LE + Mandalorian Pro. Liefst samen in één deal, puur voor mijn eigen gemak. Ik ben de eerste eigenaar, kasten hebben weinig spellen en zijn perfect in orde.

combo.jpg

Star Wars heeft volgende extra's : Shooterlane protector, shaker, ontspiegeld glas, Stern ball shooter, Stern limited R2D2-topper, extra plastics PU. Ook de extra Pro en Premium translite zijn er bij en natuurlijk certificaat, manual, goodie bag...

Mando extra's : Shooterlane protector, shaker, groene flasher bij Grogu, oranje diverter verlichting, Stern ball shooter, Stern art blades, Stern armour kit, wire ramps (zoals Premium/LE), mooiere Grogu. Uiteraard zijn ook manual en goodie bag inbegrepen, alsook de originele Grogu, originele plastic ramps...

Samen te koop voor 21.5k en jà dit is veel, maar dit komt vooral door de dure toppers.

Detailfoto's en een paar filmpjes staan op mijn Google-drive : https://drive.google.com/drive/folders/ ... drive_link

Ik wil eventueel ook ruilen (samen) tegen (één kast + €€€). Ik wil elk voorstel overwegen, als het maar om HUO of NIB kasten gaat. Momenteel heb ik wel interesse in een Texas Chainsaw Massacre of John Wick Premium of LE.

VMLJ6177.JPG
VMLJ6177.JPG (40.69 KiB) 1450 keer bekeken
*** Q is good for you !! ***

Q

Re: HUO Star Wars Combo : Star Wars LE #748 + Mandalorian Pro

Bericht door Q » 02 mar 2025, 15:43

De pakketdeal blijkt geen groot succes te zijn, dus ook apart te koop vanaf nu. Vraagprijs Star Wars LE 13.5k en Mando 8.5k, beide met boven beschreven extra's.

Q

Re: HUO Star Wars Combo : Star Wars LE #748 + Mandalorian Pro

Bericht door Q » 20 mar 2025, 12:55

De Star Wars is normaal gezien verkocht.

Mocht er nog een liefhebber zijn voor Mando, kopen of ruilen... Geef maar een seintje ! :hypno:

Plaats reactie