Bij deze verkoop ik mijne Cue Ball Wizard...
In zeer goede staat, voor 1250 € gaat hij weg...
Reden waarom ik hem wegdoe is omdat ik er weinig of niet op speel en plaats moet maken voor andere.
Moet dringend bijbouwen...

Groetjes,
H. X
Ja, ik heb hem nog.neerootere schreef:Heb je em nog?
Code: Selecteer alles
Edit:
Moet me excuseren.
Dacht dat het een oudere kast was!
Prijs is ZEKER in orde!
Eej, ik heb patent op die uitdrukking he?Saru schreef:Schiet mij niet af als ik fout ben.
Maar ik vind em persoonlijk redelijk duur...
Begrijp zeker dat dat boven je budget is maar ik ben een eerlijk meisken zulle.neerootere schreef:is 250€ boven t budget v deze beginneling...is de prijs bespreekbaar?
is t een leuke kast of eerder een verzamelkast?
ben nl op zoek naar een allereerste leuke kast
Mvg
zwartepanter schreef:Hoe Evert, wat hebde gij met da braaf meisken uitgestoken? Toch niet...
Ja, en zoals ze in Holland zeggen: "de koffie staat klaar"...StevenQuintijn schreef:Maar je mag hem wel gaan oppikken bij Hellen thuis he...![]()
Gulder zijt hier allemaal zot!!StevenQuintijn schreef:Evert heeft er haar zwaar opgelegd door haar ne Cue Ball Wizard te verkopen aan 1250...![]()
Maar Panter, ge weet toch bij Evert alleenzwartepanter schreef:Hoe Evert, wat hebde gij met da braaf meisken uitgestoken? Toch niet...
Heb je foto's ?StevenQuintijn schreef:Maar je mag hem wel gaan oppikken bij Hellen thuis he...![]()
't zal met da goe weer zijn zeker.Highway Hellen schreef:Amai, het niveau stijgt hier met de minuut.
Nie te doen...
die ga je niet voor 1000 euro hebbenneerootere schreef:bedankt voor de eerlijkheid.
dan ga ik nog even passen.
zo op het internet te lezen is tot nu toe star trek the next generation mijn voorkeur.
niemand v jullie die die verkoopt toevaalig?
groetjes
Een aardige STTNG zou je voor 1300-1700 moeten kunnen vinden, de staat natuurlijk beter zijnde bij hogere prijs. Let bij deze kast goed op: ze heeft erg vaak storingen met opto's door verwaarloosde electronica en slechte stekkers.neerootere schreef:bedankt voor de eerlijkheid.
dan ga ik nog even passen.
zo op het internet te lezen is tot nu toe star trek the next generation mijn voorkeur.
niemand v jullie die die verkoopt toevaalig?![]()
Dus voor de meeste forumleden is dit dan voor een 1200-1600 want den Mario ....Cenobyte schreef: Een aardige STTNG zou je voor 1300-1700 moeten kunnen vinden, de staat natuurlijk beter zijnde bij hogere prijs. Let bij deze kast goed op: ze heeft erg vaak storingen met opto's door verwaarloosde electronica en slechte stekkers.