Manuel Willy Wonka LE

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
Reneeeee
Real name: René van Gool

Manuel Willy Wonka LE

Bericht door Reneeeee » 05 aug 2025, 12:19

Hoi flipper flipperliefhebbers,

Ik heb onlangs een Willy Wonka LE gekocht en daar zat helaas geen manuel boek bij. Ik weet dat het te downlauden is op internet al gaat mijn voorkeur uit naar een orgineel boek. Heb me helemaal suf gezocht op internet waar ik het helaas niet kon vinden. Ook heb ik contact gehad met JJP pinball konden mij daar ook niet mee helpen en verwezen me naar internet om het te downlauden.
Is hier iemand die mij daarmee verder op pad ka helpen met adviezen of tips ?

En een andere vraag die ik heb mijn WW kast is . Er zijn er destijds in eerste instantie 1000 van gemaakt waarbij ze allemaal voorzien zijn met een mooi plaatje met daarop het productie nummer 1 t/m 1000 . Omdat van die oplage de coating veel te zacht was hebben ze er daarna nog 3000 bij gemaakt die wel voorzien zijn van de juiste coating alleen wel zonder productie nummer plaatje en dat vind ik een naar en kaal gezicht , alsof de kast niet af is. Heeft iemand enig idee hoe dat op te lossen is ?

Alvast dank voor de reactie

Gr René

Kooij
Real name: Tom

Re: Manuel Willy Wonka LE

Bericht door Kooij » 05 aug 2025, 13:28

Sommige flipperkast-fans of leveranciers van modkits hebben op kleine schaal replica plaques gemaakt of aangepaste versies:
Pinball mods webshops (zoals Pinball Life, Mezel Mods of Ministry of Pinball)

Reneeeee
Real name: René van Gool

Re: Manuel Willy Wonka LE

Bericht door Reneeeee » 05 aug 2025, 15:04

Djw Ruud ! :)

Plaats reactie