zoveelste
-
- Real name: rik
zoveelste
Voor de zoveelste keer heb ik weer wat plaats te kort.
Daarbij verkoop ik één of 2 van mijn toppers.
Cactus canyon in verzamelstaat
pirates huo ongeveer 250 spelletjes.
shrek huo ook ongeveer 250 spelletjes
Eventueel iets anders uit mijn collectie.
voor meer info en prijs: 0473121815
Groeten Rik
Daarbij verkoop ik één of 2 van mijn toppers.
Cactus canyon in verzamelstaat
pirates huo ongeveer 250 spelletjes.
shrek huo ook ongeveer 250 spelletjes
Eventueel iets anders uit mijn collectie.
voor meer info en prijs: 0473121815
Groeten Rik
Re: zoveelste
De PoTC komt naar Waregem toe.
Hierbij mijn publieke outing als bevestiging
Bedankt Rik !

Bedankt Rik !
SOP, FF LE, RUSH, Criterium 75 EM, GP, PF BMF (on order)
- Saru
- Real name: Severijn Huion
- Contacteer:
lucky bastardStan schreef:De PoTC komt naar Waregem toe.
Bedankt Rik !

Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Euh, ik bied 100euro meer
...

- Saru
- Contacteer:
Neenee de afspraak is dat ik em krijg want em kan nadien nog bij mij komen flipperen!
- zwartepanter
Maar ik woon dichter
.

- Saru
- Contacteer:
Maar ik sta er vroeger! 

- zwartepanter
Game, set and match!
En nu back on topic! Sorry Rik!
En nu back on topic! Sorry Rik!
Maar jongens toch: Dat hoort er toch bij..
Maar meisjes toch: Dat hoort er toch bij..

Maar meisjes toch: Dat hoort er toch bij..

-
Momenteel nog de mogelijkheid tussen :
De 24, cacus canyon, batman sega,demolition man.
oja de 2/3 party zone is er ook nog. 150 euro
De 24, cacus canyon, batman sega,demolition man.
oja de 2/3 party zone is er ook nog. 150 euro
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Alle, pas op he, ik heb alleen Didier een licentie gegeven om die uitdrukking te gebruikenSaru schreef:Neenee de afspraak is dat ik em krijg want em kan nadien nog bij mij komen flipperen!

Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
je kan beter zeggen geen cash geen flipper of eerst even geld aan mijn baas vragen 

Beste Tim, ik denk dat jij beter zo geen reacties meer zou geven. (je had beter gereageerd op uw pm's en/of gsm)
Jij zou misschien beter eens naar de - waarschijnlijk ooit geleerde - basiswaarden teruggrijpen en dat is respect hebben voor andere mensen.
Een heel goed begin hiervoor is "Uw eigen afspraken nakomen".
Veel meer ga ik hier niet meer op reageren.
Ik denk dat u vanaf vorige week goed gekend bent op dit forum en het is het mij niet waard om mij tot uw niveau te verlagen/ophemelen (u kunt zelf kiezen)
mvg
Didier
Jij zou misschien beter eens naar de - waarschijnlijk ooit geleerde - basiswaarden teruggrijpen en dat is respect hebben voor andere mensen.
Ik denk dat u vanaf vorige week goed gekend bent op dit forum en het is het mij niet waard om mij tot uw niveau te verlagen/ophemelen (u kunt zelf kiezen)
mvg
Didier
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
OuchDen Duze schreef:Beste Tim, ik denk dat jij beter zo geen reacties meer zou geven. (je had beter gereageerd op uw pm's en/of gsm)
mvg
Didier
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
- Cenobyte
- Contacteer:
Niet erg sportief Didier. Mensen mogen wel grapjes maken over mijn rug, maar als er dan een grapje over de andere kant van het verhaal wordt gemaakt dan wordt je boos. Tim sprak wel de waarheid, dus je hoeft niet zo uit te vallen. Laat het een les zijn: volgende keer eerst geld regelen voor je interesse hebt in een flipper.Den Duze schreef:Beste Tim, ik denk dat jij beter zo geen reacties meer zou geven. (je had beter gereageerd op uw pm's en/of gsm)
En ik denk ook dat het leuker is voor iedereen dat er vanaf nu geen grapjes of opmerkingen meer over worden gemaakt, want het wordt onderhand vervelend om met deze flauwekul elk topic te vervuilen...

Laatst gewijzigd door Cenobyte op 29 mei 2012, 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Mario
Mario
- yorkie
- Real name: Glenn Verhoosele
- Contacteer:
Laten we het dan daarop houden. Het is idd niet meer leuk en al helemaal niet voor de topicstarter ivm topicvervuiling.Cenobyte schreef:En ik denk ook dat het leuker is voor iedereen dat er vanaf nu geen grapjes of opmerkingen meer over worden gemaakt, want het wordt onderhand vervelend om met deze flauwekul elk topic te vervuilen...
De meningen zijn toch verdeeld en zullen dit ook wel blijven.
-
Ja liefst. Want het topic gaat er over dat ik
een flipper verkoop. En dit is nog steeds de keuze
tussen een cc, 24,batman sega, en een dm.
en een party zone in afbraak voor 150 euro.
een flipper verkoop. En dit is nog steeds de keuze
tussen een cc, 24,batman sega, en een dm.
en een party zone in afbraak voor 150 euro.
Sorry Rik om uw topic te vervuilen.
@Cynobyte:
Ik ben niet boos (enkel teleurgesteld) en ik heb dit al meerdere keren laten blijken!
Maar ik vind niet dat Tim zo'n reacties moet geven terwijl het volgens mij al duidelijk geweest is dat daar iets niet juist was.
Ik denk dat jij zeker geen reactie als 'niet sportief moet maken' na alle onjuiste verklaringen in de vorige topics.
Zorg eerst dat je op de hoogte bent van alles en als er een afspraak is moet je eerst de afspraak nakomen en dus maar zorgen dat je het geld hebt voordat de afspraak afloopt.
Nu stop ik erover want ik weet dat er nog reacties zullen komen
@Rik: Nu back on topic
ik heb je enkele dagen geleden een pm gestuurd om eventueel eens langs te komen maar ik heb geen reactie meer ontvangen.
Opm: ik heb wel nog geen cash liggen (want ik weet nog niet welke en/of ik een kast ga kopen)
@Cynobyte:
Ik ben niet boos (enkel teleurgesteld) en ik heb dit al meerdere keren laten blijken!
Maar ik vind niet dat Tim zo'n reacties moet geven terwijl het volgens mij al duidelijk geweest is dat daar iets niet juist was.
Ik denk dat jij zeker geen reactie als 'niet sportief moet maken' na alle onjuiste verklaringen in de vorige topics.
Zorg eerst dat je op de hoogte bent van alles en als er een afspraak is moet je eerst de afspraak nakomen en dus maar zorgen dat je het geld hebt voordat de afspraak afloopt.
@Rik: Nu back on topic
ik heb je enkele dagen geleden een pm gestuurd om eventueel eens langs te komen maar ik heb geen reactie meer ontvangen.
Opm: ik heb wel nog geen cash liggen (want ik weet nog niet welke en/of ik een kast ga kopen)
- garfieldje
- Real name: Kevin Roelants
Rik,
Is er een optie om een flipper in te ruilen voor die CC?
Is er een optie om een flipper in te ruilen voor die CC?
I hate mondays
TAF - RS - AFM - MM - METLE - WH2O - TWDLE
TAF - RS - AFM - MM - METLE - WH2O - TWDLE
- Cenobyte
- Contacteer:
Je doet anders niet echt je best om anderen hun topic niet te vervuilen met geleuter over dit onderwerp...Den Duze schreef:Sorry Rik om uw topic te vervuilen.
Als ge net zoveel uw best had gedaan om het geld tijdig geregeld te hebben (wat je dus NIET had geregeld vooraleer ge al een LOTR had besteld en geregeld en afgesproken) als dat ge hier probeert het laatste woord te hebben dan had ge nu een prachtig mooie LOTR voor een mooie prijs gehad.@Cynobyte:
Ik bedoel maar...Opm: ik heb wel nog geen cash liggen (want ik weet nog niet welke en/of ik een kast ga kopen)

Voila, mijn laatste woord erover...
Maar goed, on topic:
@Rik: had je een beetje een indicatieprijs voor de Shrek misschien?
Groetjes,
Mario
Mario
- jay-jay
- Real name: john van gemeren
- Contacteer:
Ik wwet niet waar die smiley vandaan komt, maar eigenlijk mis ik die hier weldiesel64 schreef:
bij onze oosterburen hebben ze hem verbannen
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........
- Cenobyte
- Contacteer:
diesel64 schreef:

Op het HCC Corvette forum, waar ik administrator ben, hebben we er deze smilie voor en die zou hier aardig welkom zijn:

Maar even serieus: wat mij betreft mag het Management alle berichten uit dit topic verwijderen die (al dan niet zijdelings) verwijzen naar dit onderwerp hoor. Het wordt nu wel ERG langdradig gezever en zolang alle feiten niet bij iedereen bekend zijn is het onzinnig om er in het openbaar op het forum over te discussiëren, zeker in andermans' topics...
Groetjes,
Mario
Mario
- Da Chosen
- Real name: John Snel
Sorry hoor, moet me toch even inmengen in de discussie
Ik heb de andere (reeds gesloten topics) gelezen en nu ook dit hier weer....
Laten we wel wezen, eerlijk is het met die LOTR niet gelopen.
Daarnaast, als iemand een kast koopt heeft hij meestal (99% van de gevallen) het bedrag niet liggen. Op het moment dat ik mijn LOTR reserveerde had ik de centen ook niet. Daarom heet het ook reserveren. Meeste mensen hebben geen 3500-4000 euro cash liggen. Ik las ook dat er aangeboden is te betalen met overschrijving met bewijs, dat de verkoper dat niet wil is zijn keus maar geef iemand dan de tijd
om de centen te regelen (banken zijn niet 24 uur open).
Zelf heb ik al menig kasten verkocht en als iemand m reserveerde dan kreeg hij m ook.
Had ik de afspraak gemaakt en kwam diegene niet opdagen pas dan had hij pech en was ik kwaad
Zo had ik mijn MB al aan iemand belooft en kwam daar iemand voor die 300 euro meer bood. Beloofd is beloofd en dichterbij de kast blijven om te flipperen of niet speelt dan niet mee en ook het geld dat je meer kunt krijgen niet. Dan moet je maar meer geduld hebben dan het eerste het beste bod meteen aannemen. De eerste die reageert en waar prijsafspraken mee gedaan zijn die behoort ook de eerste kans te krijgen. Voor Den Duze is het zeer vervelend dat er op zo een manier een mooie LOTR door zijn neus wordt geboord. Dat hij hier over door blijft zagen is aan de ene kant onnodig (de LOTR komt er niet mee naar hem) en aan de andere kant is het heel goed te begrijpen. Ik zou ook pissed zijn....

Ik heb de andere (reeds gesloten topics) gelezen en nu ook dit hier weer....

Zelf heb ik al menig kasten verkocht en als iemand m reserveerde dan kreeg hij m ook.

In play: Creature From The Black Lagoon, Guns & Roses, Johnny Mnemonic,