@Mario:
Als de kast (volgens u) reeds voor u was op MP dan vind ik het straf dat deze hier (en op gameroom) ook nog eens komt te staan
Nog straffer dat ik een deadline krijg om deze te kopen
Nog veel straffer dat ik die deadline heel gemakkelijk kon halen (ja, met cash)
Totaal onbegrijpelijk dat ik op alle vragen (met meerdere aub's en andere

Niet zo proper van u om toch nog een "ik woon in de buurt en dan kun je nog eens komen spelen op uw kastje" te sturen (terwijl de kast - volgens u - eigenlijk toch al aan u beloofd was).
Ik een telnr krijg van Gizmo3 waar hij dan toch nooit opneemt.
Dat u hier dan een hele preek maakt van dat ik mijn beloftes niet waarmaak.
Ik wil iedereen die het ooit wil weten alle communicatie tonen en ik vrees dat er sommige

Ik begrijp dat je Gizmo3 probeert te verdedigen maar spijtig genoeg komt je daardoor zelf in een minder daglicht te staan (voor mij toch)
Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor de eerste keer enorm teleurgesteld ben in sommige forumleden (en dit is niet omdat ik de lotr niet heb kunnen kopen, het is gewoon de manier waarop en alle andere

Ik hoop dat je veel plezier hebt aan de lotr (ik hoop evenveel als dat ik eraan zal hebben als ik deze bij iemand anders kan gaan spelen).
Ik hoop ook dat u en Gizmo3 de volgende keer het spel een beetje eerlijker spelen of gewoon eerlijk op het forum (en niet via pm) toegeven dat om ... reden de afspraak niet doorgaat!
NB: eigenlijk was het de bedoeling om na het zien dat de kast verkocht was enkel de kleine reactie te geven van bedankt... maar omdat er reactie kwam van Evert (uiteraard niet slecht bedoelt van hem) moest ik toch een beetje meer uitleg geven van de manier waarop. Ik heb hier 2 dagen alles gedaan om de verkoop tot een goed einde te brengen en dan merk je ineens hoe de wereld (toch voor sommige personen) in elkaar zit.
Ben ik pissed? (zoals den Yves het mooi beschrijft)
Jawel - maar vooral omdat ik gisteren een slechte LFC gespeeld heb