uiteraard zorg ik voor de nodige drank om het wat aangenamer te maken

laat ons zeggen op ongeveer 45 minuten rijden (volgens routeplanner) van westerlo
alvast bedankt!
mark
das al zeker een mooi voorstel,en met een café achter de hoek hmm...glenn pellis schreef:ik heb een fish tales en een whirlwind en ik ben van ekeren, ongeveer 45 a 60 minuten ofzo rijden?
joeri heeft een white water en is van kapellen idem in tijd aangezien het een scheet verder is
Hoewel Fishtales en Whirlwind (neem aan dat WW geen Waterworld is) ook erg leuk zijn. Ze spelen wel op een iets andere manier. Minder diepgang in het spel, maar speelt gewoon lekker weg.Pascal schreef:ik zou de white water of road show pakken ...
Ditto, maar dan in Erps-Kwerps: da's ongeveer een half uurtje rijden van in Westerlo.stEmE schreef:Hoi Mark,
bij ons mag je steeds wel eens binnenspringen (Wommelgem) om een flipperke te doen, wij hebben echter geen van de gevraagde kasten staan...
dat valt te combineren met moto rertro wieze in september dus ik zie het probleem nietdenBlackie schreef:Hier ben je ook welkom voor WW maar het is wat te ver rijden geloof ik.
flippers en moto's ... even bettermarkske schreef:
dat valt te combineren met moto retro wieze in september dus ik zie het probleem niet