Maar welke sleutel en maat heb je nodig om de poten van een flipper te verwijderen ?
Kwestie van die mee te nemen als je ergens een flipper op haalt. (ooit eens)

Maat 16 normaal maar neem maat 15 ook maar mee want er zijn soms flippers waar niet de juiste bouten opzitten en dat is maat 15.jippen schreef:Kan dit niet onmiddelijk ergens terug vinden.
Maar welke sleutel en maat heb je nodig om de poten van een flipper te verwijderen ?
Kwestie van die mee te nemen als je ergens een flipper op haalt. (ooit eens)
Dat heb ik inderdaad ook al op enkele van mijn kasten gezien. Toch eens iets aan veranderendiesel64 schreef:Niet identiek, maar wel slechts 0.2 mm verschil. In praktijk betekent dit dat 14 wel zal werken.
Niettegenstaande... ik heb al voor gehad dat er verschillende maten bouten op één kast zaten.![]()
Inderdaad, 100% gelijk!Bingovit schreef:AUB jongens, koop eens sleutels met engelse maten ipv al die koppen van die bouten kapot te draaien...
Weeral goede tips om iemand nieuw in de hobby mee te geven hoor...![]()
Ik verschiet er dan ook niet van dat jullie voor "verrassingen" komen te staan als je gewoon met het verkeerde materiaal werkt hoor![]()
Erm dieje speciaalzaak daar op de gentse steenweg oe noemt em daar.jippen schreef:wou mij de doppen set van 17,46 euro bestellen bij wipperflinkel maar het is 25 euro verzend kosten![]()
In de plaatselijke DHZ en de gamma niet gevonden, waar kan ik die engelse maten ergens vinden ?
Alvast bedankt.
hierbij heb ik toch al één iemand kunnen helpen alejippen schreef:Heb een setje gevonden in de euroshop in Sint_niklaas, na de tip van het topic eco cheques.