PM me voorstel indien interesse.
En een NIB.zwartepanter schreef:Glenn, is een premium.
Neen hoor, de volgende lading wordt pas rond maart gebouwd en dan pas verscheept...Pascal schreef:ge kunt er ferm mee lachen, maar wie snel een acdc premium wil kan hier best toehappen, want ik denk dat de volgende lading pas over een maand aankomt in belgie...
natuurlijk koop je beter een pro
De pro is het basismodel. Gewone lampjes en minder gadgets. Ook geen mini speelveld.Dries schreef:Vergeef me mijn onwetendheid, maar wat is het verschil tussen een premium en een pro?
Pascal schreef:de premium is eigenlijk een pro met een hoop overbodige prullen waarmee ze u 2500 euro armer willen maken en heel veel mensen trappen daar in
Zeggen dat niet de mensen die jaloers zijn op de mensen met een premium? Ik dacht dat die LE overbodig was?Pascal schreef:de premium is eigenlijk een pro met een hoop overbodige prullen waarmee ze u 2500 euro armer willen maken en heel veel mensen trappen daar in
ik in ieder geval niet, ik vind de pro gewoon beterBingovit schreef:Zeggen dat niet de mensen die jaloers zijn op de mensen met een premium?