Ik denk dat ik er een " gold edition " van ga maken, de groene kraag in het goud verven

staat nog mat,komt mooi na 2K lak ...

Gottlieb collector schreef:Ben een beetje aan het oefenen op een oud speelveld, de kin en de wang van de duivel zijn al redelijk geslaagd vind ik.
Ik denk dat ik er een " gold edition " van ga maken, de groene kraag in het goud verven![]()
Ik weet het, er gaat niets boven origineel maar aangezien deze flipperkast niet echt een collectors item is dacht ik er een personal touch aan te geven.g94 schreef:amai, meer dan 'redelijk geslaagd'![]()
![]()
Gouden kraag zou ik wel nooit doen..
Dat is idd zo maar ik dacht er eerst een gouden kraag van te maken, dus tis al nen groene geworden dat moet volstaan voor dit oefen exemplaarPascal schreef:mooi gedaan maar het groen van de kraag is verkeerd van kleur
Idd kleuren mengen is nog mijn zwakke puntg94 schreef:ik vind het heel sjiek gedaan, je hebt een pak opnieuw moeten tekenen en da's niet evident. Inderdaad misschien nog wat verdiepen in de kunst van het kleuren mengen en je bent er...
Ooops, zo dus ...zwartepanter schreef:Ben benieuwd, ik kan de foto helaas niet zien...