Het is weliswaar nog niet de meest ideale situatie maar op die manier ga ik er toch weer wat meer geniet van hebben. Er is een probleem met 1 van de flippers. Hij blijft nl af en toe hangen of reageert niet goed, wanneer ik hem induw. Met als gevolg dat ik mijn bal kwijt ben...
De verhuis lijkt mij nu de ideale gelegenheid om mijn flipperkast eens onder handen te nemen. In eerste instantie was ik enkel van plan om de haperende flipper te laten herstellen, maar ik zou hem nu toch eens deftig onderhanden willen nemen. De flipperkast is ondertussen toch ook al 21 jaar oud en als hij dan toch open moet, kan je het maar beter van de eerste keer goed doen.
Wat ik graag zou laten doen:
- defecte flipper herstellen
- rubbers vervangen
- check-up/vervangen van lichten
- reinigen van het speelveld
- nakijken kopruit (er zit en soort rand in de kopruit - precies een rand van een vochtige plek)
- firmware upgraden naar de meest recente versie
Toen ik de flipperkast gekocht heb, was er ook reeds schade aan de kast zelf. Kan dit ook gerestaureerd worden?
Aangezien ikzelf niet de meest handige harry ben, en de flipper mij toch dierbaar is, zou ik dit toch laten doen door iemand met verstand van zaken. Bij wie kan ik terecht voor bovenstaande zaken? De flipperkast staat momenteel in St-Agatha-Berchem maar komt binnenkort naar Aalst. Iemand uit de buurt zou dus het meest handige zijn natuurlijk.