ik ben Geert en woon in Heule.
Ik heb al mijn hele leven een fascinatie gekend voor elektronisch amusement: arcade video games, caféspelen en zeker ook flipperkasten. Flippers zijn eigenlijk altijd al mijn favoriete toestellen geweest, omdat er zo veel op gebeurt en het ook gewoon zo leuk is om op te spelen. Dit wil echter niet zeggen dat ik een pro ben, ik heb eigenlijk nog niet zo heel veel geflipperd, zeker omdat de flipperkast zo ongeveer uit het straatbeeld verdwenen is en uit het oog is uit het hart zullen we maar zeggen.
Tot ik onlangs op Playstation Network pinball arcade aankocht, een spel dat echte flipperkasten simuleert. Ik was meteen weer verkocht en ben dan op zoek gegaan naar horeca-zaken met pinballs. Daar dan even spelen was genoeg om mij helemaal verkocht te krijgen. Ik heb trouwens een kast gevonden op een locatie die nog niet in de lijst op dit forum staat

Ik ben eigenlijk ook aan het kijken om een flipperkast in huis te halen, maar ik vind het een heel moeilijke zoektocht. Ik ben vooral geïnteresseerd in kasten uit de late jaren tachtig en eerste helft van de jaren negentig. Misschien kunnen jullie mij tips geven om een koopje te doen?
Tot later nog op dit forum!
Geert