Wel net speelveld zonder schade aan de filmletters.
En deze kast heeft maar minimale scoopschade (zeldzaam) waardoor de standaard korte cliffy protector voor Creature kon worden geinstalleerd zonder extra werk om het weggesleten hout weer op te vullen.
De eerste maand heb ik al mn onderdelen bij elkaar gezocht waaronder:
-rubbers
-cliffy snackbar scoop protector
-kiss lane plastic,
-snackbar plastic
-playground plastic
-nos playfield window (boven de 3D creature) met decals
-pop bumper verlichting
-originele spoelen
-nieuwe star posts
-nieuwe return lanes
-vijsjes hier en daar en een paar metalen posts ter vervangen voor enkele die hun schroefdraad kwijt waren
-nog slingshots
-rode lamp domes voor onde de KISS inserts
-lampjes, flashers die ik op voorraad had
Vandaag eindelijk klaar en daarmee deze post voor het resultaat

Vooral die nieuwe window was een wereld van verschil om het hologram weer in alle scherpte terug te zien.

De nicotine aanslag van x aantal jaren ver van alle plastics, ramps moest ervan.
Wit gerubberd en zwarte flipperrubbers en zwarte postsleeves, zoals dit factory was.
Nieuwe starposts en lanes want die oude krijg je soms nooit meer helemaal glanzend.
De rode dome met originele rivetten op de snackbar plastic gemonteerd.
Ook is popbumper gi verlichting toegevoegd en angesloten op de bovenste lampstring
Nieuwe (er waren er afgebroken) lampsockets gesoldeerd op de bowl lamp pcb, enz enz..
Meeste tijd is nog gegaan in het uitpolieren van de ballsporen in alle metalen lanes.
Totale tijd hierin schat ik op een 30-40 uur.
Misschien met tijd dat ik uitkijk voor volledige nieuwe ramps of te flamepolishen, een front decal, .. maar dat zien we wel nog.
Maar foto's zeggen meer dan woorden dus: