Zoals het hoort maar eens even voorstellen.
Ik ben John, 42 jaar en al zo lang "gek" op flipperen.
Vroeger van de sint een houten flipperkast gekregen met stalen ballen (zie hieronder) en ik denk dat hier het spel echt begon.

Vervolgens verplicht het leger in gegaan (jawel vroeger was dat verplicht) en op de een of andere manier was daar altijd in elk gebouw een flipperkast aanwezig.
Dus mijn salaris ging als snel op aan al dat flipperen .
Langzaam aan komt er dan eens de mogelijkheid om een flipperkast te kopen en dat werd "Truck Stop", leuk voor een paar jaar en vervolgens weer doorverkocht (en jeeh wat heb je daar dan weer spijt van).
Uiteindelijk een Tales From The Crypt gekocht en pas in het bezit van een Demolition Man.
Helaas is deze laatste aanwinst zeer slecht onderhouden en heeft voor mij als "leek" behoorlijk wat technische problemen.
Dus ik poets me gek voor datgene wat ik durf te demonteren.
Op dit moment heb ik nog steeds een aantal technische problemen die opgelost moeten worden en vandaar dat ik hier terecht ben gekomen om een oplossing te zoeken.
Misschien dat ik hier op de site een oplossing kan vinden voor:
- Het geluid kan niet zachter dan "8"
- De slingshots, paddestoelen worden niet meer aangestuurd, dit allemaal terug te herleiden naar switches in 1 kolom.
deze kolom komt van de groen gele draad die naar plug J207 gaat en alle draden zijn doorgemeten en werkend.
Conclusie: het moet wel in het bord zelf zitten in de kopkast.
Dus mocht je een idee hebben wat ik eventueel zou kunnen proberen, ik hoor het graag.
Ik heb hier in ieder geval genoeg te lezen lijkt me.
Groeten,
John.