Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
thomas_v
Real name: Thomas Vanparys

Even voorstellen

Bericht door thomas_v » 13 apr 2013, 15:36

Hallo allemaal,

Ik ben hier terechtgekomen omdat ik een nieuw huisje zoek voor mijn Stern Meteor. Ik ga over een paar maand verhuizen and jammer genoeg kan de flipper niet mee in de bagagge. ;)

Dus totzover de voorstelling. Hopelijk vind niemand het te grof om me hier in te schrijven met als enig doel een goede nieuwe eigenaar te vinden voor mijn lieve kast.

Beste groet.
Thomas V.

kris-seeburg
Real name: Kris & Isabel

Re: Even voorstellen

Bericht door kris-seeburg » 14 apr 2013, 09:31

Welkom Thomas :cheers:

ruud
Real name: Ruud Wouters

Bericht door ruud » 14 apr 2013, 15:01

Welkom !!!!

En dat is nu het leuke van zo'n gratis forum, je kunt je zo inschrijven voor wat voor reden dan ook.
En het te koop aanbieden van je flipper hier en ons dus eerste keus gunnen is helemaal the best. :mrgreen:

Maareuh ?? :hypno: De meeste van ons verhuizen om juist meer plaats te krijgen voor onze flippers. 8-)
Nederlands flipperkampioen 2018

DeptOfUndrGrnd
Real name: Rubbere Robby

Bericht door DeptOfUndrGrnd » 23 apr 2013, 01:25

Hallo Thomas,
ik denk niet dat iemand je het kwalijk zal nemen als je je kast eerst hier aanbied, dit is immers een plek voor verzamelaars en liefhebbers, dus komt je kast waarschijnlijk goed terecht...

Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je er voor vraagt hé... :whisling:

Maareuh ?? :hypno: De meeste van ons verhuizen om juist meer plaats te krijgen voor onze flippers. 8-)
HA HA HA HA...

Plaats reactie