Deze kast heb ik als een soort van "inruiler" in mijn verzameling gekregen. In eerste instantie wilde ik deze gaan opknappen, maar omdat ik nog meer dan genoeg te doen heb en omdat dit toch net weer iets anders is dan de gemiddelde B/W kast zet ik dat maar uit mijn hoofd

De kast is momenteel niet in werkende staat omdat ik de kast in mijn bezit kreeg met de kopkast eraf en ik niet weet hoe alle stekkers er terug op moeten. Verder zit er hier en daar wat knutselwerk in de bedrading waarvan ik eigenlijk niet heb uitgezocht hoe dat aan elkaar moet.
De foto's:
https://plus.google.com/photos/10993158 ... 4815271745
Aandachtspunten:
- de batterij heb ik van de print geknipt omdat deze al een heel klein beetje onfris eruit begon te zien. Ik weet niet of er batterijschade op de print is, maar zo op het blote oog lijkt dat mee te vallen
- er zijn hier en daar wat aanpassingen aan de bedrading in de kopkast
- de bovenste batwing flipper ontbreekt
- het kapje over de print die voor de bovenste batwing flipper zit ontbreekt
- ik heb de flipper verder nog niet echt gedetailleerd bekeken (weet ook te weinig van deze machines) dus het kan zijn dat er nog andere kleine dingetjes ontbreken?
Ik weet niet wat een realistische prijs is, maar ik zat zelf te denken aan €150,- ?
PM me als je interesse in deze kast hebt en me een prijsvoorstel wil doen