na reeds enige jaren op het andere Belgische forum en het Duitse forum, wordt nu eens tijd om ook hier deel te nemen.
Paar jaar geleden gestart met eerste flipper, een Terminator2. Dit was de eerste flipper die ik intensief bespeeld heb, toen in een lokaal café. Later werd deze daar verruild door een Adams Family.
Niet verwonderlijk dat ik deze beide flippers een bijzonder warm hart toedraag en verbonden zullen blijven met mijn persoonlijke collectie.
Ben dus een verzamelaar, sleutel bijzonder graag aan mijn flippers en heb er sport aan om ze te reviseren en beperkt te restaureren. In mijn gameroom dus alleen maar hele mooie tot verzamelstaat flippers, her en der wat gemod.
Heb ondertussen al wat mooie flippers gekocht en ook al wat miskopen gedaan. Al doende leert men. Helaas zijn er een aantal mensen die denken dat ze rijk moeten worden (over de rug van anderen dan wel te verstaan) binnen deze hobby/handel en niet al te eerlijk zijn over de staat van de flipper...maar gelukkig zijn er een heeeeeel groot aantal enthousiaste en eerlijke flipperliefhebbers en handelaren. Die laatste hoop ik hier dus ook vooral tegen te komen.
Vorig jaar heb ik mijn volledige collectie verkocht (Theatre 2x, Adams Family, T2, BSD, CFTBL, PM, LOTR, TZ, No fear) wegens een verhuis en beperkte ruimte op de nieuwe locatie. Daar baal ik nu dus nog van...

Enfin...inmiddels flipperhok aan huis gezet met weer plek voor 3 flippers en een grote zolder met ruimte voor 6 meer. Ik hou dus van een uitgebreide collectie....het gevoel als de gameroom "aan" wordt gezet geeft me het gevoel van een klein kind in een snoepwinkel. Kan hier uren vertoeven, beetje spelen, beetje sleutelen, beetje poetsen....
Heb eerste flipper weer gekocht, een Terminator 2, cabinet en kopkast volledig uit elkaar geweest, alle onderdelen gereviseerd, vervangen door nieuwe waar nodig, gepolijst etc. Nieuw display, nieuw DMD controllerboard en heel veel andere nieuwe onderdelen.Volgende stap is speelveld. Heb een gerestaureerd op oog, zou ik binnen 2 weken op moeten kunnen gaan halen. Dan oude speelveld ombouwen, alles meteen reviseren en op gerestaureerde speelveld terugzetten.
Ben na bijna een jaar eruit te zijn geweest wel geschrokken van de prijzen. En als ik zo teruglees, ben ik niet de enige. Heb al loonsverhoging gevraagd, want weet zeker dat ik weer een deftige collectie tegemoet ga

Hoop hier samen met jullie weer veel plezier te beleven.
Jeroen