Stickers addams family
-
- Real name: bartk1075
Stickers addams family
Halo allemaal,
Weet iemand of het verstandig is om de decals van de Duitse site bestofpinball aan te schaffen.
Ik lees namelijk veelal berichten over vermeende kwaliteitsverschillen bij alle leveranciers op internet.
Ik zie alleen weinig aanbieders van een hele decal set voor alle kleine inserts op het addams speelveld..
Graag jullie advies en dank!
Bart
Weet iemand of het verstandig is om de decals van de Duitse site bestofpinball aan te schaffen.
Ik lees namelijk veelal berichten over vermeende kwaliteitsverschillen bij alle leveranciers op internet.
Ik zie alleen weinig aanbieders van een hele decal set voor alle kleine inserts op het addams speelveld..
Graag jullie advies en dank!
Bart
TAF, RS en TZ
- RonnyH
- Real name: Ronald H
Re: Stickers addams family
Hoi Bart,
Ik heb een soortgelijk dilemma in het verleden ook gehad en uitzoeken loont wel de moeite is mijn ervaring.
Ik had namelijk 2 decals besteld voor mijn MM.
Ik had de scroll (kleine, alleen de scroll) overlay besteld bij the Pinwitch (thepinwitch.com) en een scroll overlay (grote formaat, inclusief de rest van de tekening) besteld bij Pinball Center (pinballcenter.eu).
De overlay van Pinball Center was veel lichter van kleur, zeker bij de scroll tekening zelf,de lay-out klopte wel, maar het verschil vond ik veels te groot.
Toen ik vervolgens de scroll overlay van de Pinwitch erbij hield kwamen de kleuren veel beter overeen, Ik heb er dus uiteindelijk voor gekozen om deze op het speelveld te plakken.
Vergeet overigens niet om de overlay met boeklon te beschermen, anders kan je na een klein aantal potjes weer een nieuwe decal bestellen.
Ik weet niet of meerdere mensen een soortgelijke ervaring hadden ?
Ron
Ik heb een soortgelijk dilemma in het verleden ook gehad en uitzoeken loont wel de moeite is mijn ervaring.
Ik had namelijk 2 decals besteld voor mijn MM.
Ik had de scroll (kleine, alleen de scroll) overlay besteld bij the Pinwitch (thepinwitch.com) en een scroll overlay (grote formaat, inclusief de rest van de tekening) besteld bij Pinball Center (pinballcenter.eu).
De overlay van Pinball Center was veel lichter van kleur, zeker bij de scroll tekening zelf,de lay-out klopte wel, maar het verschil vond ik veels te groot.
Toen ik vervolgens de scroll overlay van de Pinwitch erbij hield kwamen de kleuren veel beter overeen, Ik heb er dus uiteindelijk voor gekozen om deze op het speelveld te plakken.
Vergeet overigens niet om de overlay met boeklon te beschermen, anders kan je na een klein aantal potjes weer een nieuwe decal bestellen.
Ik weet niet of meerdere mensen een soortgelijke ervaring hadden ?
Ron
In : TZ, MM, Virtual Pinball Cabinet en ATGames Legend Ultimate Arcade Cabinet
Uit : TA, TAF, IJ
Uit : TA, TAF, IJ
ik heb ooit eens een set insert decals gekocht bij best of pinball en die trokken op niets, ze waren zelfs qua tekenign niet gelijk aan het orgineel 

-
Thx voor de tips. Ik ga idd even verder zoeken op internet naar een stickerset van de addams.
Pinwitch heeft niet de juiste stickers, en die andere is dus zozo.
Anders een PDF zoeken en uitprinten.
Gr.
Bart
Pinwitch heeft niet de juiste stickers, en die andere is dus zozo.
Anders een PDF zoeken en uitprinten.
Gr.
Bart
TAF, RS en TZ
-
Dank. Dit is super!
Als het niet heel onbeleefd is, (ben pas lid hier) houd ik me ook zeker aanbevolen ooit in de toekomst voor deze bestanden. Ondertussen ga ik proberen de lijm van de inserts er goed af te krijgen en heel veel boenen..
Gr.
Bart
Als het niet heel onbeleefd is, (ben pas lid hier) houd ik me ook zeker aanbevolen ooit in de toekomst voor deze bestanden. Ondertussen ga ik proberen de lijm van de inserts er goed af te krijgen en heel veel boenen..

Gr.
Bart
TAF, RS en TZ
-
Hallo allemaal,
Toch nog even een vraagje over zo een genoemde overlay..
Daar lees je ook wel wisselende berichten over nmm.
Bij de Taf heb je verschillende overlays, waaronder die van het gehele oranje power field.
Iemand daar ervaringen mee?
Of zo iets echt een laatste redmiddel?
Je leest vaak dat je die overlay blijft zien en dat hij snel beschadigd raakt..
Gr.
Bart
Toch nog even een vraagje over zo een genoemde overlay..
Daar lees je ook wel wisselende berichten over nmm.
Bij de Taf heb je verschillende overlays, waaronder die van het gehele oranje power field.
Iemand daar ervaringen mee?
Of zo iets echt een laatste redmiddel?
Je leest vaak dat je die overlay blijft zien en dat hij snel beschadigd raakt..
Gr.
Bart
TAF, RS en TZ