Mijn naam is Tom van der Mast, voor sommigen zal mijn naam wellicht nog bekend voorkomen.
Ik ben (wegens privé omstandigheden) een tijdje afwezig geweest in het "flipperwereldje", maar ga nu weer meer tijd vrijmaken voor mijn geliefde hobby!
Mijn liefde

Ik heb een tijd lang samengewerkt met Koos Vlamings bij ArkAdiA. Daarna mijn eigen flipperonderdelen en reparatiebedrijfje gehad : Pinball Pro (later is de onderdelenshop overgenomen door Leo onder de nieuwe naam Serious Pinball). Ik heb me ook nog ingespannen voor de NFV op diverse vlakken. Toen ik een baan gevonden had in mijn vakgebied : hard- en software ontwikkeling, heb ik onder de vlag van dat bedrijf kortstondig het Pinnovations.nl gerund.
Door diverse tegenslagen waaronder een uitslaande brand waarbij ik heel veel kasten en ontwikkelingen op het gebied van flippers ben kwijtgeraakt (o.a. toen al ledlampjes voor flippers zonder ghosting), raakte ik de interesse voor de flippers een beetje kwijt. Meer en meer verdween de hobby naar de achtergrond...
Maar nu ik mijn projekt van het ontwikkelen van een eigen kast weer heb opgepakt (deze wens heb ik al lange tijd getuige een oud artikel in de Spinner van de NFV) begint mijn flipperbloed weer te borrelen. Omdat ik nog vrij veel onderdelen had, welke ik niet wilde of kon gebruiken in mijn ontwerp, ben ik deze via Marktplaats gaan verkopen. De opbrengsten hiervan investeer ik weer direct in mijn projekt.
Een andere bezigheid heb ik ook weer opgepakt. Ik heb het domein pinnovations.nl wederom verkregen en heb (op veler verzoek) begonnen om een 2e batch Tommy Blinder Servo controller Boards te produceren. Dit doe ik nu geheel onder eigen beheer, en de eerste boards heb ik ondertussen alweer verkocht.
Ik hoop mijn oude hobby weer volledig op te kunnen pakken en ga er vanuit dat ik weer oude bekenden tegen zal komen (onder andere hier op het forum)! Ik heb er in ieder geval zin in !!

Groeten Tom