Mijn naam is Katleen, ondertussen 29 jaar jong en mama van een zoontje van 7 die op het vorige BFK toch wel goed gepresteerd heeft *zegt ze met enige trots* In een vorige relatie heb ik me half dood geërgerd aan een living vol flipperkasten en arcadespelen. Sommige onder jullie zullen me misschien kennen als de madam die vindt dat een flipperkast niet naast de TV hoort te staan. En dat 3 exemplaren in de living écht wel meer dan genoeg is. Ik blijf bij dat standpunt

Zelf heb ik niet de ambitie om te leren prutsen aan kasten noch om regelmatig te wisselen. Ik wil één leuk exemplaar voor - jawel - in mijn living ... niet zo ver van de TV. Ter mijner verdediging: ik heb geen garage, geen zolder, geen berghok,...

Het is ook een stukje nostalgie en ik ben ergens altijd wel een kleine "gamer" geweest. En ik heb liever dat mijn zoon op een flipperkast speelt dan dat hij uren aan een Playstation vast hangt. Hij ambieert een beker op het volgende flippertornooi, dus er moet geoefend kunnen worden