Heeft iemand nog een propere strook silver T-molding van een stern kast?
(Evt iemand die deze vervangen heeft door een andere kleur ofzo)
Ik had er gekocht bij Carl maar die is nog net iets anders (transparante randen van 2mm en dikkere center)
Gezocht: één strook silver t-molding STERN
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Gezocht: één strook silver t-molding STERN
IFPA Country Director Belgium
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Re: Gezocht: één strook silver t-molding STERN
Ik heb er ook nieuwe nodig voor mijn Sopranos. David, dus die bij Carl is niet voor Sterns?
Even ter info: ik heb eens bij Action een chrome sierstrip gekocht die eigenlijk bestemd is voor de auto. Die is identiek aan de sierlijsten hier op de Spiderman, dus als Stern nog dezelfde gebruikt dan zou je die ook moeten kunnen gebruiken. Was iets van 5 euro voor 4 meter. Heeft alleen de T niet (dus hetgeen wat in de sleuf moet vallen) maar plakt wel zeer goed.
- David Pinball Wizz
- Real name: David Deturck
Die van Carl kan lukken hoor, een leek ziet het verschil niet...
Maar de center is iets dikker dus moet je hem echt in het hout kloppen en de randen hebben precies 1 a 2 mm niet bedekt met zilver.
T-molding.com is een optie, maar mocht iemand er zo liggen hebben ... vaak veranderen mensen die tmolding door een kleur naar hun voorkeur.
Maar de center is iets dikker dus moet je hem echt in het hout kloppen en de randen hebben precies 1 a 2 mm niet bedekt met zilver.
T-molding.com is een optie, maar mocht iemand er zo liggen hebben ... vaak veranderen mensen die tmolding door een kleur naar hun voorkeur.
IFPA Country Director Belgium
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Zeg, ik ben geen leek meer hé...
.