Voorstellen met T2

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
ncv101
Real name: Nick

Voorstellen met T2

Bericht door ncv101 » 20 aug 2015, 08:07

Goedemorgen,

Mijn naam is Nick en ben woonachtig in Amsterdam.

Heb nooit wat met flipperkasten gehad tot ik in 1998 naar Amerika emigreerde. Hier had ik een prachtige Terminator 2 kast tot mijn beschikking. Als je 24/7 een kast in huis hebt staan ga je het op een gegeven moment proberen, langzaamaan het spel en de lol ervan begrijpen. Flipperen vanaf dit moment altijd leuk gevonden en een soft spot voor de T2 kast blijven hebben. Toen ik in 2000 terug ging naar Nederland heb ik altijd gedacht, als ik ooit de ruimte heb (lees: appartementen in Amsterdam), dan zou ik graag een T2 kast willen.

Toevalliger wijs ging ik een paar weken geleden op zoek en vond een redelijke kast voor een redelijke prijs. Kast had/heeft zeer lang geen onderhoud gehad. Alle rubbers waren vergaan en dat zag je op het speelveld enorm. Starposts en andere breekbare onderdelen waren dan ook gebroken. De elektronica van de kast was nog zeer goed in orde en besloot de sprong te wagen!

Heb de kast van een eerste grondige onderhoudsbeurt voorzien, waarbij ik het speelveld heb gestript, schoongemaakt, lampen vervangen, rubbers vervangen, starposts vervangen, starship vervangen, ballen vervangen etc. Het resultaat is er ook naar, wat na zo'n operatie natuurlijk zeer bevredigend is! :D

Gisteren de kast gestart, maar helaas heb ik een klein technisch issue (tenminste ik denk/hoop dat het klein is). Ik zal deze vraag dan ook posten in de juiste rubriek.

Ik ben in ieder geval eigenaar van mijn droom machine :pin:

kris-seeburg
Real name: Kris & Isabel

Re: Voorstellen met T2

Bericht door kris-seeburg » 20 aug 2015, 08:27

Welkom hier Nick :cheers:

Plaats reactie