Jouw Limited edition is nu nog Limiteder

geworden! Dit zijn alleen de kleinste figuren geloof ik toch? Is het niet mogelijk om hier de deluxe class figuren te zetten? Of zijn die te groot om daar te kunnen plaatsen?
Zelf heb ik al wel een ander figuur gevonden voor d eStarscream. Het huidige figuur vind ik erg slecht gedetailleerd en bij mij komt er nu een starscream uit de deluxe class in te zitten. Even groot als het huidige figuur maar dan mooi gedetailleerd en met de tattoo over zijn lijf zoals in de film.
Ik heb ook een flasherkit laten maken voor de backbox (combo LE backglass), deze komt er ook nog aan. In de kit zitten acht flashers en een 3 kleuren ledstrip. De flashers komen achter: Optimus prime, Megatron, bumblebee, ironhide, starscream, shockwave en de 2 logo's van decepticons en autobots. De ledstrip komt achter de titel en krijgt dus 3 kleuren (paars, rood en wit). Ik heb de diverse kleuren en de diverse flashers gelinkt aan diverse flashers op het speelveld. Zo zitten uiteraard de logo's gekoppeld aan de logo's van de ramps, de optimus prime aan de optimus prime flasher, megatron aan de megatron flasher dome, bumblebee aan bumblebee flasher achter het autootje etc. etc. Zal een mooi effect gaan geven. Even geduld totdat de kit hier is, kit is al wel klaar.