Te koop : zeer mooie ELVIS flipperkast (Stern)

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Gesloten
Opnieuw-gerubberd
Real name: Geert Thomas

Te koop : zeer mooie ELVIS flipperkast (Stern)

Bericht door Opnieuw-gerubberd » 24 dec 2016, 22:25

Te koop een zeer mooie ELVIS (Stern) flipperkast. Deze flipperkast is in heel mooie staat (zowel kast, kopkast en speelveld) en is technisch volledig in orde. Geen batterijschade, DMD perfect. Met originele instructiemanual. Originele speelveldruit met 2x Stern-stickers er op. Een toffe kast met een heupwiebelende Elvis :clap: waar je de top 10 van liedjes moet zien af te werken (liedjes zijn o.a. See See Rider, Blue Suede Shoes, All Hook Up, Hound Dog, Jailhouse Rock, enz…). Een echte collectable voor elke Elvis fan (maar je hoef niet persé een Elvis fan te zijn om deze kast leuk te vinden hoor ;-) )

Wat ik er zelf aan gedaan / vervangen heb :
- Speelveld opgekuisd (voor zover dat nodig was)
- Lampjes onder het speelveld vervangen door Noflix leds van bij PinballCenter (de originele lampjes boven het speelveld heb ik behouden daar ik die zelf mooier / warmer vind)
- Nieuwe transparante rubbers
- Nieuwe flipper rubbers (van bij Rubber Bands)
- Nieuwe flipper rebuild kits
- Gummi’s onder de poten geplaatst

Contra’s :
- Op 2 plastics is er een stukje van af
- Beetje (typische) speelveldschade ter hoogte waar de magneet de bal vast houdt
- Gisteren bij het flipperen heeft een switch een tik v.d. bal gekregen en staat wat scheef, moet opnieuw recht gezet worden.

Foto’s kan je hier vinden : http://www.pinballowners.com/opnieuwgerubberd#200461

Forumprijs : 4.250 Euronen

Onze King is benieuwd waar hij terecht gaat komen en is ready to left the Building. Wie zorgt voor een nieuwe warme tehuis voor onzen Elvis ? Flipperkast staat in Wemmel op gelijkvloers. Kom gerust eens langs om hem uit te proberen :pin: , de koffie staat klaar :cheers: .

PS :
Ik verkoop ook mijn Getaway (zie andere advertentie)
Ben zelf op zoek naar “Black Knight 2000” en/of “Goldeneye”

Greets,
Geert

Opnieuw-gerubberd
Real name: Geert Thomas

Re: Te koop : zeer mooie ELVIS flipperkast (Stern)

Bericht door Opnieuw-gerubberd » 07 jan 2017, 09:31

Verkocht, mag een slotje op :pin:

Gesloten