Voor de eerste keer heb ik eigenaar van een flipperkast waarbij 1x insert is omhoog gekomen en dus stoort in het spel (zie foto's). Ik heb nu 2x vragen :
1) Om de insert terug vlak te krijgen heb ik ergens gelezen die vanonder met een haardroger te verwarmen en langs boven voorzichtig met een houten blokje naar beneden te kloppen om achteraf aan de onderkant wat (seconden ?)lijm aan de randen te voorzien. Dat is althans de theorie zoals ik het begrepen heb. Is dat de juiste manier om dat zo te doen ? Iemand tips van op wat ik moet letten ?
2) Op het vuil na dat ter hoogte van die insert onder mylar is gekropen is de mylar op zichzelf nog goed, ik zie het dus echt niet zitten deze te verwijderen. De vraag is nu hoe ik voorzichtig dat vuil er onderuit moet halen en hoe de mylar daar weer op het speelveld te doen kleven. Hier heb ik echt geen idee hoe ik dat zou moeten doen.... Alle tips zijn dus welkom.
Moest iemand zich geroepen voelen zou ik het enorm appreciëren als iemand mij eventueel hiermee zou willen helpen

Aan iedereen op voorhand bedankt voor jullie reacties !
Groeten,
Geert