Targets keren niet of nauwelijks terug
-
- Real name: Lorenzo S.
Targets keren niet of nauwelijks terug
hallo allemaal,
ik heb een probleempje met mijn Swords of Fury.
De MAGIC targets van het upper playfield komen niet of nauwelijks terug als ik ze geraakt heb. Soms blijven ze verschillende spelen lang vastzitten en springen ze op een onbepaald moment terug.
Enig idee wat ik moet doen? Ben geen expert in de technische kant van de zaak....
ik heb een probleempje met mijn Swords of Fury.
De MAGIC targets van het upper playfield komen niet of nauwelijks terug als ik ze geraakt heb. Soms blijven ze verschillende spelen lang vastzitten en springen ze op een onbepaald moment terug.
Enig idee wat ik moet doen? Ben geen expert in de technische kant van de zaak....
- inkochnito
- Real name: Peter Koch
Re: Targets keren niet of nauwelijks terug
Demonteren, schoon en vetvrij maken, alles weer monteren.
-
ok, merci.
ik ga ervoor
ik ga ervoor

-
helaas,
na alles gekuist te hebben, komen de targets soms wel, soms niet omhoog. Het lijkt wel alsof de flipperkast soms wat vermoeid is...
Nog ideeën iemand?
na alles gekuist te hebben, komen de targets soms wel, soms niet omhoog. Het lijkt wel alsof de flipperkast soms wat vermoeid is...
Nog ideeën iemand?
- inkochnito
- Real name: Peter Koch
Heb je het cpu bord ook nagekeken op slechte soldeer verbindingen bij de pennen?
Het voedingsbord kan ook wel zo'n inspectie gebruiken.
Vaak zijn de pennen allemaal slecht qua soldering.
Bij alle pennen de solderingen laten vloeien lost 90% van de problemen op bij een flipperkast.
Het voedingsbord kan ook wel zo'n inspectie gebruiken.
Vaak zijn de pennen allemaal slecht qua soldering.
Bij alle pennen de solderingen laten vloeien lost 90% van de problemen op bij een flipperkast.
- vanlierde51
- Real name: Gilles Van Lierde
Coil demonteren, nieuwe huls, een druppel turbo oil op articulaties, coil moe? Zie ook dat het niet te hard tegen hout vrijft. Ik heb er juist eentje opgeknapt en inderdaad, alles moet uitheen om het weer mooi werkend te krijgen. Kijn ook naar de contacten en de veertjes die soms moe zijn.
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
-
ok, bedankt voor de reacties
ik zal er mij nog eens aan zetten
ik zal er mij nog eens aan zetten